Svejo.net, креативността и себеусъвършенствието

Svejo.net, може да не са първите създали социална мрежа, но според ме са едни от малкото заели се наистина професионално и отговорно към това което правят.

Това личи не само от безбройните подобрения, които правят по сайта непрестанно, от активността на създателите на мрежата Станислав Божков и Явор Иванов, която показват в коментарите към статиите не само в сайта, но и по блоговете източници на материалите.

Нещата не опират само до техника или до подобрения в сайта, отношението е много важно, както казват англоговорящите Attitude is All - oтношението е всичко.
Защото свежо e преди всичко социална мрежа и като такава най-добрият начин да се социализираш е като взимаш пример от някого, от кой друг, ако не от създателите на сайта?

Днес както си работих, попаднах на публикация на Станислав в официалния блог на свежо, в който той дава блога ми за пример за това как свежо спомага за утвърждаването и израстването на сайтове като моя.
Не само това, но и се изказва доста ласкаво и приятелски за мен и и за публикациите ми.

Нямате си представа колко голям ефект имаше това върху мен, да оставим настрана признанието от създателя на сайта, да оставим настрана че на всички за пореден път става ясно, че Свежо не съществува само, за да изкарват пари от него създателите му, които дори споделят приходите си с потребителите на сайта, показващи техни реклами на страниците с материали качени от съответния потребител.

Та абстрахирайки се от всичко това ще дойдем на темата как Свежо, спомага за креативността... моето най-голямо удовлетворение е когато нещо което съм видял и съм сметнал за неправилно и след това съм писал за него, получи одобрението на читателите на блога ми, това разбирам не само от коментарите по темата, ами и от свежо бутоните под материала, колкото по-голяма е цифрата толкова по-радостен ставам, Свежо ми предоставя реалната възможност да видя кой е гласувал по темата, да стана негов приятел чрез едно много полезно подобрение в сайта и да посетя негови публикации, да науча повече за него и следващия път когато пиша да пиша по-отговорно, да прегледам два-три пъти написаното за грешки, да обмислям внимателно всяка дума, защото вече не пиша за кого да е, пиша за приятели, пиша за Боряна, Рокси, Станислав и Явор, Силви, Ганчо, Иван Желев, Иван Бедров. Fipo, Longanlon, Тодор Христов, Николай Павлов и всички други, на които се извинявам, че не мога да изредя имената, но се радвам че ги има и сме приятели, пиша за колегите ми от работа и от университета, които ме срещат и ми казват:

Ей четох за онази случка, която бяхме заедно, много добре си го казал...

Пиша и за всички анонимни и недотам хора, които коментират тук и които намират смисъл в това което съм написал, чрез тяхната подкрепа аз намирам смисъл да се обаждам в КАТ и на Паркинги и Гаражи и да си търся правата, да се обаждам на ПИБ и на ДСК и да проверявам какви са ги свършили с проблемите които са ми създали, да негодувам срещу СБА, да пиша против КАТ, gladen.bg, jobs.bg и Мтел дори IBM да "хапя" колкото мога, защото както казват по-опитните, трябва да си изградиш стил, ами аз такъв стил си изградих:

социално-отговорен с хаплив привкус

Извинявам се, ако съм пропуснал някоя компаниика, но списъкът е дълъг, с тенденция за увеличаване, на всички ще им обърна внимание, живот и здраве.

И всичко това нямаше да има смисъл без Свежо, цялото това време щеше да отива на вятъра, всичките пари за телефон, бензин и тн. щяха да са напразни, защото никой нямаше да ме чете, щях да си викам в пустинята, нямаше да ме спират непознати преди да се кача в колата и да ми стискат ръката и да ми казват, че снощи са ме чели...

Затова всичко това, което напиша сега, веднага ще излезне в google.com дори думата, която измислих току що: себеусъвършенствие, която се постига чрез преглеждането на собственото ти отражение и ефекта от това, което си написал в лицето и думите на другите, къде изписани, къде казани НО винаги чути, себеусъвършенствието се постига чрез цифрите на Свежо брояча, чрез номера на коментарите под статията ти, чрез броя на резултатите когато търсиш Мартин Линков, Мартинчо и (марфи и marfi донякъде) в гоогле, и преглеждане на това, какво другите са написали за теб, затова всичко това ще излезне веднага в Гоогле, мноого напред в резултатите, защото мрежата е създадена от и за теб, защото важният си ти, ти който пишеш това което мислиш, без да са ти го поръчали и без да ти плащат за това, защото важното и интересното в мрежата определяш...

Posted in Етикети: , , |

1 коментара:

  1. GaN Says:

    "Бурни аплодисменти"

    Марфи, продължавай все така и все в същия дух! Ние сме с теб!