Изследвания за ползваемостта на уеб сайтове, реклами и магазини
Posted On петък, февруари 08, 2008 at в 16:05В център за култура и дебат „Червената къща „Андрей Николов” на 09 Февруари 2008 г. (събота), 18.00 ч. ще има лекция на тема:
Изследвания за ползваемостта на уеб сайтове, реклами и магазини
Публична лекция на Михаел Шисел, Изпълнителен директор, eye square GMBH, Германия
Михаел Шисел е изпълнителен директор на eye square (www.eye-square.com ) - една от водещите в Германия фирми за изследване на ползваемостта на различни продукти и реклами.
Той разработва в eye square сектора за изследване на ефективността на реклами. Шисел развива нови средства за изследване на процеса на възприятие на рекламите (както печатни, така и телевизионни). Той интегрира физиологични и поведенчески методи като например реакции на кожата и поведението на телевизионния зрител при превключване на канали и съдаде нови методи за анализ на възприятието в програмата Visualizer.
Гостуванeто на Михаел Шисел е един съвместен проект с Гьоте-Институт България, който се осъществява в рамките на програмата на Червената къща „Дигитални пространства“ (www.digitalspaces.info). Сайтът на програмата "Дигитални пространства" наскоро бе номиниран за най-добър български пример за електронно съдържание в категорията e-Inclusion в конкурса World Summit Award Global Contest.
С генералното спонсорство на VIVATEL и с подкрепата на Немечек-България и Сирма груп и с медийното партньорство на сп. Digital World, в-к „Дневник” и в-к „Капитал”.
С превод на български език.
Вход: 2/1 лв.
прочети повече
Център за култура и дебат „Червената къща „Андрей Николов”
ул. „Любен Каравелов” 15
София 1142
http://www.redhouse-sofia.org/
За информация и резервации – не по-късно от 2 часа преди началото на събитието на тел.: (+ 359 2) 988 81 88, (+ 3592 885) 82 85 32 – за мобилни телефони, office@redhouse-sofia.org и на http://www.redhouse-sofia.org/
Продажба на билети се извършва 1 час преди събитието.
Центърът за култура и дебат „Червената къща „Андрей Николов” си запазва правото да прави промени в програмата.
++++ ++++ ++++ ++++ +++++
Центърът за култура и дебат „Червената къща „Андрей Николов” e проект на фондация „Гъливер клиринг хауз”. Червената къща е създадена със съдействието на програма МАТРА на Министерство на външните работи на Холандия, Принц Бернард Фонд и Институт „Отворено общество” – София.
Струва ми се много полезно :) . Аз ще скоча до там.
Да слушаш внимателно, че аз ще съм на работа :(