Специалист с Аудио Апаратура

От jobs.bg не спират да ме забавляват, днес попаднах на една чудесна обява, и мисля, че съм точният човек за нея:

Изисквания:
- добро познаване и свободна работа с аудиоапаратури;

Още от малък работя с аудиоапаратури, първо си спомням имахме една голяма радиоапаратура - радио "Опера", лампово - страшна апаратура, после мама от Кореком-а ми взе уоки-токи (walkman) на Crown, същите тия дето сега продават в т.в. "Зора". Оперирах с него в трамвая, вкъщи навсякъде, после си спомням първият ми радиокасетофон с двукасетечен дек и със запис опция, колоните се отделяха от тялото и беше голям шик!

После се замогнах и си взех дисккмен на Панасоник, ама ми го откраднаха после се замогнах още повече и си взех компютър и му сменях звукови карти, връзвах му субууфери, тонколони и какво ли не, докато максималното напрежение не прехвърли това което системата можеше да поеме и крайното стъпало изгоря... Сега съм си сложил една тонколона в кенефа, да ми е забавно като серем и като се плацикам. Та мисля, че имам достатъчно опит с аудиоапаратури?

Работодателят предлага:

- добро заплащане;

И очаква да се свържете с него на:

jobs2@abv.bg


Както и да имате:

- представителен външен вид;

Защото аудиоапаратурата е чувствителна и докачлива, не обича грозници - от опит го казвам.

Благодаря на колагата ми Петър Петров.





Posted in Етикети: , , |

12 коментара:

  1. Stan Says:

    Май много често попадаш да топ оферти за работа. Не ми е ясно какъв човек искат да намерят по този начин. До колкото за ймейла - забелязал съм, че много от по-малките фирми разчитат на @abv.bg за връзките си с обществеността. Като цяло, смях голям.

  2. MARFI Says:

    Има и безплатен домейн хостинг с безплатни и-мейли и тн., дори само forwarding да си направят, ще е по-добре... но това е една друга история :)

  3. GaN Says:

    Лудата обява :) Вече когато работя с аудио техника ще бъда в прилежен вид, защото явно, както казваш е чувствителна към не добре изглеждащи хора.

  4. Анонимен Says:

    това "добро заплащане" нищо не говори. или пишеш цифра или нищо

    Тея хора не се научиха на коректност. Казваш какво точно търсиш и така най-лесно го намираш.

  5. Анонимен Says:

    На някои места искат да си подаваш документите на МЕСТО. Нямам думи!

  6. MARFI Says:

    Ами заплащането не се споменава защото по този начин компаниите за набиране на персонал безплатно и без никакъв труд виждат какво е заплащането в сектора или за дадената длъжност и според мен е правилно това, ако си заинтересован, с обаждане или на интервюто могат да се договорят границите на възнаграждението.

    За някои работи съм съгласен да се подават документи на място, дори написани на ръка, защото почеркът издава характера на човека и неговото отношение към него самият и към околните, показва и грамотност, добрият псисхолог, какъвто трябва да е всеки един human resources manager, трябва да може да научи страшно много неща пт почерка на един човек, от завъртулките от наклона, от скоростта на писане и тн...

  7. Анонимен Says:

    Браво...доволен съм от писанието. Особено за факта, че аудио апаратурата може да не разботи добре, ако си кофти тип :)

  8. MARFI Says:

    Ми да :) Ако си с лошо магнитно поле, зен и други енергии, направо може да я скапеш, аудиоапаратурата.

  9. Анонимен Says:

    Martine kvo e tva subbufer?
    Chuval sym za subWOOFER samo :)

    Denisi[TS]

  10. MARFI Says:

    Суббуфер мисля се предава на български.

  11. Unknown Says:

    МММммм не. Субууфер трябва да е. Защото буфер е съвсем различно нещо.

  12. MARFI Says:

    Fixed.

    Martin L (TS)