Да загубиш детето си?


Чета днес в един клюкарски сайт - дир.бг, че ром загубил детето си!

Препрочитам, забравил го бил! Все едно е торба с картофи...

Отишъл да пасе овце и да учи двугодишния си син на занаят, накъркал, се прибрал се при пияната си ромска дулсинея и около 21:00 жената, поизтрезняла малко и се обадила на полицията...

Хора осъзнайте се! Един кондом е 20 стинки! Секунда невнимание и еякулиране и после цял живот страдание, в ромския Ви случай страдание и за данъкоплатците и за продукта на невниманието.

Както бих казал, Хаман!

Хаман де!
Това, че може да си позволиш нещо, не значи че ТРЯБВА да си го позволиш
, в ромския случай нито можеш да си го позволиш, нито пък трябва да го направиш.

И после ще тръгнат разни цицорести мадами като Джордан, да се трогват от филми на ББС, за мизерията и мъките на българските деца от домовете и да искат да ги осиновяват, по примера на Бриджит Бардо с мечките от Белица. Остана и Джоли да си взема мизерстващо дете от България и въвсем добър образ да придобием пред света - ад за деца.
Роди ме мамо с късмет и ме хвърли на смет, така де в България!
Що за хора сме, щом позволяваме това да се случва с беззащитни деца, пък и разни силиконки да трупат рейтинг от това? За едни сватба за други брадва :(

Направо българските деца да подпишат една петиция до ЕС и до ООН и да се самопредложат за осиновяване на Бил Гейтс, като в замяна на всяко българче му опрощават по 0.001% от данъците... оферта си е.

Та това е бъдещето на децата на родината или ще бъдат забравени в гората или използвани като маркетинг инструменти от силоконови бомби.

Хаман.


Posted in Етикети: |

3 коментара:

  1. Анонимен Says:

    Реве ми се, детето е намерено мъртво на около 2 км от дома си.Представям си какво му се е случило.Иска ми се да отида и не знам какво да направя....Това не може да са хора, макар като гледам по улиците и в колите какви изверги има....Не знам.Къде живееем, какъв Човек трябва да си за да се случват такива неща?Не искам отговор.

  2. kenkal Says:

    Съгласна съм! Хаман! Ама още по-грозна ще става картинката, щото 13-15 годишни пикли и сополанковци се юрват да се женят и да правят деца, още като им замирише на...
    И ми висят на врата, щото те не могат да работят и да плащат данъци, пък аз мога и освен това мога и да ги нося на гръб, да им уча отрочетата и... Хамаааан, аман!

  3. Polly Says:

    Горкото детенце... не знам как въобще се случват такива неща. Честно да ти кажа Марфи ме е срам...

    А за Jordan... ха ха ха тука нищо такова не съм чула за осиновявания ама я видях в петък в Mall-a в Бристол благодарение на нейната псевдо слава изгониха хората от магазина в който беше и сложиха охраната отпред... а аз си мислех,че "звездите" не пазаруват в Karen Millen.

    ПП. Марф каква е тая коса дето си я пуснал?