Лицемерието на КАТ 2

Отивам днес до Първа Инвестиционна Банка на Стамболийски и що да видя:

Един бус спрял нагло и блокирал изхода на улица "Лавеле"

Едвам успях да излезна и да паркирам до него пред банката...

По закон трябва да спираш на поне 5 метра далеч от кръстовище!

Как да е паркирам и се обаждам на паркинги и гаражи: (9836747) и ги замолвам да дойдат да го вдигнат, жената казва, че това се прави от КАТ и ми затваря телефона!

Обаждам се на КАТ (166) оттам ми казват, че това се прави от Паркинги и Гаражи - да ама не са познали! Аз оттам идвам, давам им номера на колата и ги замолвам да си свършат работата...

Тъкмо илизам от банката и виждам как един "паяк" вдига една малка кола паркирана до моята. Веднага отивам до полицая от КАТ дето движи заедно с екипа и го питам какви мерки ще предприеме против този нарушител с червената кола.

Гл. Сержант: Мирчо Данчев (сл. номер 1048) ми отговаря че били повикани за друга кола.

Замолвам го поне да снима нарушителя с апарата си, чрез които документират нарушенията, той арогантно ми отговаря:

"Свърши ми лентата"

Контрирам го, че не е на лента, ами си има SD карта на апарата Samsung, специално произведен за КАТ, без опция за триене на снимки и отделението на картата за памет се запечатва всяка сутрин, за да се борят срещу корупцията, веднъж сниман оставаш сам.

Замолвам го да сложи поне скоба, той продължава да е арогантен:

"Скобите ми свършиха, ако ти имаш, дай една назаем."

Направо побеснях, до сега съм си имал вземане даване с много полицаи но такава арогантност и сарказъм не бях срещал!

Казвам му учтиво, че арогантността и сарказмът ще му изиграят много лоша шега, записавам си името му и служебния номер, за да мога да се оплача...

Свърших си работата и си тръгвам, естествено, едвам си извадих колата, зарад нарушителя продължих си пътя и 200 метра по-надолу, видях други двама катаджии, спрях, обясних им как никой не ми обръща внимание и как колата пак пречи на движението, предложих им да ги извозя до мястото... отказаха, един от тях тръгна с бавна, важна крачка нагоре по булеварда, към мястото което посочих...

Забравих да спомена, че както се разправях с първия полицаи, някакво кученце ми е припикало гумата... в центъра на София! Евала! Аз само да го намеря собственика, цялата кола мощно ще му напикая, да ме помни!



Posted in Етикети: , , |

15 коментара:

  1. Stan Says:

    Оле, бравос. Признавам си, много се кефя и се радвам, като чета всеки подобен пост. Ако имаше повече хора кате теб, със сигурност щяхме да живеем по-добре!

  2. MARFI Says:

    Благодаря :) Опитвам се да живея така, че да не преча на другите, и тези които не го правят ме дразнят.

  3. Анонимен Says:

    напиши една жалба до КАТ и я пусни с писмо с обратна разписка. На господин гладния сержант ще му се стъжни

  4. MARFI Says:

    Едва ли, оказа се че е към столична община прикрепен, пък и все пак сме в България, но ще напиша де...

  5. GaN Says:

    Марфи, поздравления и от мен за позицията!

    А колкото до случката, просто нямам думи. То наглост, то простотия, то... и аз вече не знам прост.

  6. Анонимен Says:

    Да направим обществен комитет за наказването на този сержан, който се е държал арогантно!

  7. MARFI Says:

    Е са не бъдете строги...

    Човекът откъде да знае, че направи грешка, като се заяде с мене, дето не си трая и не си държа езика зад зъбите.

  8. Svuio Says:

    Ами аз имам едно абсурдно решение на проблема, трябваше да бутнеш 20 кинта на катаджията, че да отиде и да глоби нарушителя ;). Все пак това си е сериозно усилие. Браво за гражданската позиция и отстояването й!

  9. MARFI Says:

    Ха-ха, егати абсурда да му дам 20 лева, за да си върши работата, ма май, май верно щеше да стане! Ами аз като се обадих в КАТ и оператора някакъв учуден пита: "И няма никой в колата ?" То нали ако имаше нямаше да го безпокоя.

  10. Анонимен Says:

    ами какво може да очакваш паякът не може да вдигне бус а шофьорът ще заяви че е разтоварвал нещо за това не могат да го глобят

  11. Анонимен Says:

    ами какво може да очакваш паякът не може да вдигне бус а шофьорът ще заяви че е разтоварвал нещо за това не могат да го глобят

  12. MARFI Says:

    Шофьорът го нямаше повече от 30 мин, и като караш бус не значи че може да спираш където си пожелаеш нали?

    Скоба и акт, това очаквах.

  13. Анонимен Says:

    Blogger marfi каза...

    Е са не бъдете строги...

    Човекът откъде да знае, че направи грешка, като се заяде с мене, дето не си трая и не си държа езика зад зъбитe

    Те разчитат на това да си държим езика зад зъбите.Просто немога да понасям безхаберието на полицията в наша та държава.
    В момента съм Англия.Мога да ви кажа,че съм очарована от полицията тук.Първо НЯМА такова нещо като неглобяване на нарушителите.Мерките са строги и поради тази приина почти няма нарушители.Казвам почти защото има много хора като мен от други страни,които не са запознати с законите на Англия и разбира се отнасят глоби.
    Още един път казвам колко съм възмутена.Това е примера ни пред Европа и съответно това осигурява "доброто"мнение на останалите европейци за нас!!!

  14. Анонимен Says:

    Марфи, Напиши една жалба консултирай се с адвокат преди това до кого да бъде адресирана и на това келешче полицая ще му се види тесен света.
    Лошото е, че никой по никакъв начин не ги контролира тез гамени.

    Крайно време е да се направи нещо по въпроса....стига сме си мълчали

  15. Анонимен Says:

    Този случай е описан по-подробно в Опълченците на Шипка. Обаче катаджиите са установили, че при тях вече се работи по Берлинския мирен договор. Затова има известно разминаване на очаквания и конкретни действия.