Анджела Димитриу: В Пепелника: Άντζελα Δημητρίου: Στο τασάκι

Анджела Димитриу В Пепелника: Άντζελα Δημητρίου: Στο τασάκι
Текст: Еви Друтса Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Музика: Кириакос Пападопулос Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος

Нощем, температурата на Βράδυ είναι η θερμοκρασία
душата ми е бунтът Της ψυχής μου η ανταρσία
Всичко изгори Όλα τα' σβησε
От затвора си излязох Βγήκα απ' τη φυλακή μου
Изгоних те от живота ми Σ' έδιωξα απ' τη ζωή μου
И сърцето ми ме обикна Κι η καρδιά μου με αγάπησε

В пепенлика те загасих Στο τασάκι σ' έχω σβήσει
В чашата те счупих Στο ποτήρι σ' έχω σπάσει
В мозъка си те изгорях Στο μυαλό μου σ' έχω κάψει
От тебе ми писна Σ' έχω βαρεθεί
В пепенлика те загасих Στο τασάκι σ' έχω σβήσει
В чашата те счупих Στο ποτήρι σ' έχω σπάσει
Големият ни живот Η ζωή μας η μεγάλη
Малък се оказа Ήτανε μικρή

От ръцете ми се изплъзна Απ' τα χέρια μου είχε φύγει
малко по-малко Της ζωής μου λίγη λίγη
на живота ми състоянието Η κατάσταση
Отвсякъде ме изхвърли Από όλα με πετούσες
Ще кажеш че зам поиска Λες και μόνος σου ζητούσες
Моето възстание Τη δική μου επανάσταση


Posted in Етикети: , |

0 коментара: