Е, бате дай са пет лева!

Карам си днес по булевард Сливница към магазин МЕТРО 2, Божурище, чакам на светофара при караулката на околовръстното и двама катаджии ми намигват и чрез сигнал подаден от показалеца на единия разбирам, че ще се проверяваме.

Отбих леко встрани и им подадох всички документи, бях със запалени светлини с колан, всичко точно.

Като видяха, че документите са ми изрядни и не съм извършил нарушение, решиха да се заядат, че не си нося полицата на гражданската, но си имам стикер и талонче.

Културно се опитах да им обясня, че съм го забравил в дебелото яке, щото днес си беше направо пролет.

Заявиха ми, че щи ми съставят акт, че карам без полица и след 3 дена ще мога да ида до КАТ Дървеница да им го представя и да ми отпадне акта... да ама това си е цял ден губивреме и аз се разбунтувах.

Помолих полицая да ми даде възможност да се обадя в ЗД "Армеец" и да проверим имам ли нямам ли застраховка.
(Защото те едва ли не, се опитваха да ме убедят че нямам!)

Отказа, каза че може да съм бил вътрешен човек, помолих го той да го направи, каза че не е секретарка.

Шах с пешка!

После се опита да ми излезне с номера, че съм бил на разсрочено плащане и едва ли не не съм си бил платил вноската ....

Да ама не, гусин ченге, талона ми е продупчен до януари 2008, което прави една година, разсрочва се за една година, което значи че съм платил Януари, тъй като сега е Февруари, а вноските са на по 3 месеца значи имам застраховка, дори да е разсрочена...

Полицаят почна да ми повишава тон, да ми се кара, се едно съм му син щото явно почна да губи спора за това имам ли нямам ли застраховка... а трябваше да се съсредоточи върху това, че не си нося полицата.

Казах му да пише акт, а пък аз през това време да изтичам до нас да си взема полицата и да му я представя преди да е свършил и после да ми анулира акта.

Като видя, че много време си губим в разправии вече, пък и не му правех никакви анонси за плащания... каза че ми прави ОГРОМЕН, НЕВИЖДАН компромис и ще ме пусне свободно да се предвижвам, до като се прибера до вкъщи и си взема полицата...

Добре че си спасих 2 дена от живота от висене в КАТ.




Posted in Етикети: , , |

6 коментара:

  1. Анонимен Says:

    Изобщо не е трябвало да му спираш. Мисля (не гарантирам), че при подаден сигнал с фарове или пръст не си длъжен да спреш. Само ако ти опъне палка ;)

  2. MARFI Says:

    Аз бях спрял на светофара, той оттам ме привика.

  3. Анонимен Says:

    нема оправия в тая държава...

  4. Анонимен Says:

    Евдно време пуска цивилни полицаи от ВП да правят клопки на "закъсалите" патрулки... няма да е лошо ако тази схема заработи отново....

  5. Анонимен Says:

    Няма значение как ти намига, маха или сочи, ако има отличителен белг, че е полицай, нямаш право да не спираш :(, дори и да ти размахва клонче от някой храст

  6. MARFI Says:

    Е аз ако не бях отбил, след светофара щеше другият да ме спре и да ми пили, защо не съм се подчинил на първият сигнал, за това взимат книжка за няколко месеца поне.

    С полицайте по-добре да се съгласяваш и да им играеш по свирката, за да си помислят, че се признавашш за виновен, глупав и нищожен, тогава те се чувстват доволни и сити и евентуално лешоядните им пръсти ти връщат документите.