Ели Кокину: Ти си това което искам. Έλλη Κοκκίνου: Είσαι ότι θέλω


Ели Кокину: Ти си това което искам. Έλλη Κοκκίνου: Είσαι ότι θέλω
Текст: Вики Гератодору Στίχοι: Βίκυ Γεροθόδωρου
Музика: Димитрис Контопулос Μουσική: Δημήτρης Κοντόπουλος

Търсех любовта, грешки правех Εγώ ζητούσα την αγάπη έπεφτα σε λάθη
Ще кажеш, че я нямаше там λες και δεν υπήρχε εκεί
Вярвах в нещо, а отвсякъде апатия Εγώ δεν πίστευα σε κάτι κι όλα μια απάτη
докато не дойде ти - светлината ми μέχρι που΄ρθες φως μου εσύ

Ти като слънце, като другар Εσύ σαν ήλιος εσύ σαν φίλος
прегръщаш живота ми, тялото ми αγκαλιάζεις τη ζωή μου το κορμί μου
да си гласът в тишината θα'σαι η φωνή στη σιωπή

Ти си това, което искам, и да ще го кажа: Είσαι ότι θέλω εγώ και ναι θα το πω
искам те тук, живей с мен σε θέλω εδώ μαζί μου ζήσε
Ти си това, което търся с теб летя Είσαι όσα ψάχνω να βρω μαζί σου πετώ
с теб пак живея μαζί σου ξαναζώ
Ти си това, което искам, ти, огън в целувката Είσαι ότι θέλω εσύ φωτιά στο φιλί
крила за тялото, всичко си ти φτερά στο κορμί τα πάντα είσαι
Ти си това, което търсех да намеря Είσαι όλα όσα εγώ ζητούσα να βρω
да останеш завинаги тук, с мен να μείνεις πάντα εδώ κοντά μαζί μου
живот мой, душа моя с мен ζωή μου ψυχή μου μαζί μου

Търсех те по картата на любовите и мъките ми Εγώ σε έψαξα στο χάρτη σ΄έρωτες και πάθη
и навсякъде където ме отведеше сърцето κι όπου με οδηγούσε η καρδιά
не очаквах да дойдеш и чудо да внесеш δε το περίμενα μα ήρθες κι ένα θαύμα είχες
в сърцето ми μέσα στη δική σου καρδιά


Posted in Етикети: , , |

0 коментара: