Тия нас за к*рове ли?

Вчера след близо 17 часов работен ден се опитвам да се прибера в "Люлин", пътят ми минава през жълтите павета и култовото заведение "Червило".

Заведението, като огромен процент от българските псевдо-заведения е пригодено от бивша кухня или склад на военния дом, във време когато хората са се движели с каляски и файтони, не е предвиден паркинг, особено за кухните и склада...

И така... днес силните на деня, решават да си спрат луксозните возила на бул. "Освободител" като блокират и без това тесния път.

И от двете страни на булеварда има знаци, показващи спирането е забранено, камо ли паркирането, този знак не важи за определен период от време, той си важи 24/7 365 дни в годината... но явно не важи ако имаш пари и караш лъскава кола.

Евала на плутократите и на дупедавците от КАТ.

Та вчера в 23:00 задръстване пред "Червило" както винаги, обаждам се на КАТ: 165 и ми казват, че знаят за проблема.

"Ами то цяла София знае за него, това че знаете за него, не го прави по-малко проблем, нито пък ще го сплаши"

Операторът ме информира, че имало мобилна група дето се грижела за реда в центъра.

Е аз не им видях колата там, пък ако съм виждал полицейска кола тя е паркирана между гъзарските мерцедеси и противно на очакваното нито валят актове, нито идват паяци, говорят си с нарушителите на съвсем приятелски начала.

Затова предлагам следното:

Ако сте гледали Гладиатор, там имаше едни колесници с лошите пръчки стърчащи от тях, които посичат всичко по пътя си, аз мисля да си обурудвам колата с такива и да си сложа и огромни четки за бормашина от тия дето смъкват боя и да видим кой къде, как ще паркира!



Posted in Етикети: , , |

4 коментара:

  1. Анонимен Says:

    takava ni e cialata rabota v skapanata ni darjavica. vsi4ki znaiat za nerednostite ama si zatvariat o4ite koga za ni6to koga za niakoi lev. A otnosno do "vratovete", koito parkirat pred 4ervilo si zaslujavat da im se napravi mizeria stiga da ne te pipnat, 4e ina4e te 4aka ekskurziika do vito6a pri tova ne s "happy end"

  2. Blago Says:

    Мисля си , че блогването е доста по-добрия вариант от колесницата. А ако стигнеш до сцената от Гладиатор, полицаите ще са първите, които ще те подгонят. За това наточете перата и пишете смело по темата. Marfi от давна го доказва, но само едно птиче не стига. Съберете смелост и да го последваме.

  3. MARFI Says:

    To ако с блогване ставаше :( Аз всяка вечер ще им се обаждам на тия от КАТ, да видим какво прави мобилната им група, но мисля, че мога да си измайсторя електрична тояга да ми изскача от джантата и тогава вече, няма какво да ми кажат, просто няма да я видят :)

  4. Анонимен Says:

    Ooo то да беше само в София така , лично на мен преди 1 ден ми вдигнаха колата от улицата само защото съм бил спрял на паркинга и не съм си сложил билет ... като предварително съм пуснал аварийни за да има покажа на тея идиоти ,че съм на близо(15 метра) пък и имах 10 мин работа в отсрещната сграда докато заведа племенницата си на градина. Забравих да спомена най-интересното на същия паркинг имаше 1 BMW джипче и едно ауди всички от класа които явно са спрели много по-отдавна и връщам се аз и гледам натоварили ми колата, точно моята ли бе мааму стара си викам (Сеатче Ибиза карам)... и тръгват ... та не ми я свалиха и ходих да плащам 30 лева глоба(първата ми глоба) скандали ко ли не вдигах тея ме гледат като малоумни и се правят , че нищо не разбират. Та затова за да нямате проблеми със закона си взимате по възможност най-скъпия автомобил пък ако е джип направо сте си осигурили доживотен безплатен паркинг н акоето място пожелаете.