Офлайн рекламата

Времето се затопли и е време за изпълнение на първа точка от плана ми за офлайн реклама

След силното препоръчение на колегата ми Ron oтидох в офиса на Teniski.eu и дадох поръчката на място, защото много исках да видя материята за тениската, избрах си с бял кант по ръкавите и яката на FrootOfTheLoom, със щампа отпред и отзад ми излезна май 13 лева.

Почерпих човека, който седи зад цялата тази идея по случай рожденния ми ден, заприказвахме се докато ми взима поръчката и дори смогна да ми ги направи на място, защото не беше и нещо много сложно, 30 мин след като прекрачих прага на компактния им офис вече имах желаната тениска.

Тениската има страшен ефект, всички колеги в миг започнаха да четат статиите от блога и да заглеждат с колко точно "i" се пише marfuzii.net

Сега имам идеята да спра да рекламирам Найк и Риибок, а да нося само авторски тениски, мисля, че ще е хубава идея ако си ги разменим с някой друг човек, който има сайт, както футболистите накрая на мача, така хем ще си имам реклама от него, докато носи тениска с моето послание, хем аз ще правя същото в замяна и хората няма да си мислят, че имам само една тениска.

Ето тениската отпред:









Разбира се, не може да влезнешв магазин за тениски и да си направиш само сериозна тениска:

Posted in Етикети: , , |

2 коментара:

  1. Bee Says:

    искам и аз...!!!

  2. MARFI Says:

    Коя искаш? НЕ МЕ ЕБЕ! или на сайта, или най-добре 2 :)

    Иначе за теб съм запланувал:

    Цункай ме, руса съм от Перник...

    какво ще кажеш?