Агресивен carpool

Вчера се прибирах през ул. "Симеон" и малко преди пресечката с ул. "Димитър Петков" спрях при паркираната кола на един приятел, след като установих, че не е в района реших да си продължа, но забелязах една явно забързана и притеснена девойка, опитваща се отчаяно да си спре такси... а такситата все не спираха.

Тъй като беше само на около метър от мен, подкарах колата и спрях до нея, смъкнах прозореца откъм все още "леко" смачканата ми врата и и предложих да я закарам, закъдето бърза.

Момичето леко се притесни май, май от "леко" прибраната ми врата, а пък и Вие как бихте възприели такъв екцентрик дето предлага на хората да ги вози насам-натам?

В крайна сметка, след кратко убеждаване от моя страна се пристраши.

Оказа се, че бърза за концерт в НДК.

Запознахме се, побъбрихме си, беше приятно пък и си отиде на време на концерта, аз и благодарих за доверието и си потеглих.

Не знам точно защо го направих, дали защото имах рожден ден и исках да направя едно добро дело като начало на 22-годишнината или пък защото отдавна ми се върти в главата, че не би било зле като видиш разни мръзнещи и зъзнещи хора по спирките да им предложиш да ги извозиш (особено, ако са в твоята посока), но за да ги придумаш си трябва опит, това може да се счита като първата крачка в придобиването му.

Това му се вика агресивен carpool, нормалният е описан тук




Posted in Етикети: , |

6 коментара:

  1. Анонимен Says:

    Bravos. Vze li i pone telefona?
    DenisI[TS] <- profesionalno izkrivqvane ... :)

  2. MARFI Says:

    Дадох и сайта да ме чете, очаквам включване :)

  3. Анонимен Says:

    :) ха дано,
    лично аз бих предложил да закарам някого, но много се съмнявам да се кача...

  4. kenkal Says:

    Хубаво нещо на рожденния ден 7) - само за похвали. ЧРД - на патерици, тогава. Сигурно и момичето е било впечатлено от постъпката! :)

  5. Bee Says:

    браво, Марфи! за пореден път се убеждавам, че си най-перфектинят мъж, който познавам :)

  6. azvezdev Says:

    чрд на патерица - и аз така бих направил - да живеят добрите хора на таз земя, на тях/нас се крепи все още! :) хехе