Марто в RE:TV

На девети декември, както и своевременно информирах, бях гост на Иван Бедров в студиото на "Булевард България" по РЕ:ТВ.

Компания ми правеше Бойко Борисов от АНА (Гръцката информационна агенция, не кмета).

Говорихме си за безредиците в Гърция, а от Солун на живо се включи и Peb

На първото филмче, съм компилирал само моментите, в които говорим аз или Peb, не са много, тъй като Бойко е профисионален журналист и трудно се взима думата от него, добре че Иван ми я даваше от време на време.



Цялото интервю:



Подобно: Re:TV показа Marfuzii.net

Каквото и да си говорим, Алекси няма да се върне...

Вчера полицаят пледира невинен, хвърляйки чернилка върху момчето и не каза дори едно "Извинявайте" или "Съжалявам", ако някой се беше занимал с показанията му, можеше всичко да свърши.

10 коментара:

  1. fen Says:

    Марфи, мисля че трябва по-често да те канят за анализи и коментари.Само една забележка, не се върти толкова със стола следващият път, зарязяваш и гостите:)

  2. MARFI Says:

    Венци, то Бойко си се въртеше повече от мен още в началото :) Аз се заразих, не обратното.

  3. Анонимен Says:

    Много добри кътове, адаш! :)

    Статията е станала абсолютен архив и пример "КакДаСе" прави :))

    А мнението ми относно изявата ти, вече я казах по скайп.

  4. MARFI Says:

    Радвам се, че ти харесва как съм ги поизрязал. Спонтанно се наместиха плавно :)

  5. Polly Says:

    Бойко нещо много мънка и използва чуждици страшно много... и това by the way където го изръси...

  6. MARFI Says:

    Не беше много уместно признавам, ти мани това ами го и натърти :)

  7. Николай Павлов Says:

    Поздрави за изявата, говори доста по-интересно от оня смотан журналист.

    Можеш ли да преведеш нещо от това клипче http://www.youtube.com/watch?v=VenJ1Vnyzb8

    Явно са живи излъчвания от станцията на Политехниката, ма хич ме нема с гръцкия :(

  8. MARFI Says:

    Мога да, а и не е дълго.

  9. Анонимен Says:

    Горд съм с теб, разпространих статията тук във фирмата :)

  10. MARFI Says:

    Искрено Благодаря на Всички Ви за подкрепата!