Най-добрата ми снимка

Това е снимката, която винаги с гордост ще казвам, че лично съм направил!

На пръв поглед може да не Ви се стори много интересна. Може да не е пипната с фотошоп и да и куца малко whitebalance, но това което е на фокус е и това, което я прави уникална.

Изпод развалините на най-големия гръцки античен храм - храмът на Зевс Олимпийски, в подножието на хълма на акропола, през два камъка, някога стояли над величествените колони се вижда укрепеният акропол на атиняните, заедно с храма на Атина - Партенона - символ на западната цивилизация.

Храмът е меко казано огромен, прилагам снимка от сенчестата горичка около него, за да добиете представа, колко малък изглежда човек пред високите колони и от каква височина са паднали тези два камъка и са оцеляли, за да мога аз да си направя снимката:

Без Рокси и нейната подкрепа в адската атинска жега, тези снимки нямаше да са факт.

Posted in Етикети: , |

4 коментара:

  1. Blago Says:

    Знаеш ли, във фотографията трябва да уловиш мига и точния ъгъл :) Тук си го постигнал и няма никакво значение, ако някакви професори по темата ти намират кусури.

  2. Анонимен Says:

    Евала. Mного добра снимка.

  3. Анонимен Says:

    Шапка ти свалям за тази снимка! Била съм там и знам че наистина е невероятно

  4. Анонимен Says:

    Браво за снимката! Не разбирам от фотографии, но ми харесва. Пък и мястото е страховито, много пъти съм минавал покрай храма на Зевс Олимпийски, но щом като влязох вътре се почувствах доста нищожен. Любопитно е, че е строен цели 800 години, накрая живее доста малко и е недовършен:)