Банкоматите в България

Отивам днес до Метро Божурище, влизам вътре и се пробвам да изтегля пари от банкомата на ДСК, защото в Метро не приемат плащания с кредитни карти... и какво виждам, менюто е активно, но липсват описания за функциите на бутоните, совен на бутона за други услуги...
Не можах да изтегля, защото не ми се налучкваха бутоните...
След 4 часа се прибрах, и се обадих на Банка ДСК:

0700 10 375 За информация и консултации (на цената на селищен разговор - за абонати на БТК). call_center@dskbank.bg Въпреки, че банкоматът е в самият магазин Метро, никой от служителите, не си беше направил труда да се обади, че банкоматът не работи, все пак това влияе пряко върху оборота на магазина, няма пари - няма оборот. Момичето от ДСК беше много мило, записа повредата и реших да се обадя и на Първа Инвестиционна 9100100:

На банкоматът на Първа Инвестиционна Банка в Люлин, пък се изписваше съобщение:

"Банкоматът няма банкноти в наличност. Моля да ни извините"
Извиних ги, но не и хората от магазин Европа, където се намира банкомата, пак същото нехайство като от Метро!
От банката ми казаха, че най-вероятно някой си бил забравил парите вътре! Съмнявам се, и се чудя, защо не се е обадил, за да съобщи за забравените си пари, преди мен, а вие?
Но това не е всичко, върнах се в Метро, и картата ми заседна в Банкомат на Обединена Българска банка, вече не ми се занимаваше...
Не само че масово банкоматите са неизправни, ами явно никой не обръща внимание не само на системата им за мониторинг (разбрах, че имат такава като от Първа Инвестиционна, момичето се изпусна и каза, че на системата вижда, че в банкомата има пари) Ако следят по-често системите си за наблюдение на устройствата, може би и кражбите и източването от дебитни и кредитни карти ще намалеят. Та не само не ги следят, но и не ги чистят. Почти всички банкомати имат черни бутони, с направо наслоена кал и кир около тях, мръсен екран и недай си боже да ти грее слънцето в него (Виж втората снимка) иди и виж какво ти пише на дисплея.

Още по темата

Posted in Етикети: , |

5 коментара:

  1. Анонимен Says:

    Мога само да потвърдя,че това нехайство съществува и в city centre sofia,където неколкократно ми се е случвало да се окаже,че само един от 4-те банкомати в партера работи.

  2. Марто Says:

    Това с липсващите лейбъли при банкоматите на ДСК е нещо съвсем нормално О:-)
    До къщи има банка ДСК, в която разбира се има банкомат и след като той ми е най-близо редовно го ползвам. Също толкова редовно наблюдавам любимия ефект - липсват надписите.
    Тъпото е, че банкомата е в банката и пак прави такива мизерии, а да не говорим за банкомати, които са на какви ли не места...
    Все пак трябва да се има предвид, че за банкоматите отговаря изцяло Борика - те са виновни за всичко! Банките са само един вид наематели на банкоматите.

  3. Анонимен Says:

    Всичко това съм го виждал многократно.

    Виждал съм и банкомат с грешка на екрана от Windows95 - смятайте за каква надежност говорим :(

  4. MARFI Says:

    Да и аз съм виждал с windows95 и 98, това го написах, щото всичко се случи за около 30 минути в радиус от 5 км. Не може човек да намери читав банкомат. Пък и исках да видя, как ще отреагират от банките.

  5. Silvy Says:

    Оо да, абсолютно вярно! Веднъж наскоро ми се наложи да потърся банкомат с опцията "Други услуги", което си мислех, че е нормална за всеки банкомат. Но не беше така.

    И аз в рамките на 10 - 15 мин. минах през поне 4 устройства: едно от които не работеше, 2рото - нямаше тази опция, 3тото - след като прие картата, т.е. уж работеше, даде някаква грешка, но поне ми върна картата, и 4тото - мисля, че пак не работеше..

    Голяма борба е с тези банкомати. А това с ДСК устройствата и аз редовно ставам свидетел на подобна гледка..