Добрата новина

Слизам си днес до колата и гледам две таксита спряли да нея, сменят се шофьорите, часът беше 6:20.

Единият от шофьорите се приближи и каза:

- Момко, имаш да черпиш, снощи беше забравил задната врата незаключена и аз и щракнах палчето, да не ти задигне някой якето, дисковете...

Аз му поблагодарих сърдечно и се запътих към багажника да му дам нещо да се почерпи, като по пътя дочух култовото:

- Аз мерси не пия!

Дадох му 3 различни бутилки бира, които притежавах - Radeberger, Efes и Каменица.

Благодарих му още веднъж за благородната постъпка и отбелязах, че някой друг на негово място, вероятно щеше да се възползва от ситуацията, разказах му набързо и как ми разбиха колата в Солун.

Човекът припали таксито и замина в търсене на клиенти, аз подкарах колата и тръгнах към работа, леко притеснен от разсеяността ми, но малко по-скопоен, че все още чесните и добри хора не са съвсем изчезнали.

Добрата новина достигна до Вас благодарение на един добър и честен шофьор на ОК Супертранс.




Posted in Етикети: , , , , |

5 коментара:

  1. Анонимен Says:

    Така е, има много съвестни таксиметрови шофьори. Ноооо не бива хората да си мислят, че всички са такива Какви случки имам...Можеш да се ужасиш, то не е отношение не е чудо, смрад, потници, бесна чалга, цигари, пита за адреса, а не знае къде се намира...Кражба на фотоапарат...Диспечерките са кошмар, главно говоря за ок супертранс.

  2. Polly Says:

    браво, супер късмет имаш Марф, ама това си го знаеш

  3. petervanev Says:

    Просто си късметлия! Има хора... прав си.
    На твое място щях и едно писъмце да драсна до инспекторите в ОК - пичове са и на шофьора ще му стане още по - драго според мен!

  4. MARFI Says:

    Хей, за това писмо не се досетих предвид ранния час, дано утре пак го видя сутринта и ще му запиша номера, да добра идея ;)

  5. RoujkaBG Says:

    Аз също бих драснала едно благодарствено писъмце, защото положителните постъпки трябва да се поощряват, особено в това бандитско време, в което живеем и непрекъснато слушаме за кражби, убийства, самоубийства,
    немърливост и прочие.

    Няма нищо по- хубаво от благата дума.