Не щем коментари!

Краткото разглеждане на българските "безплатни" блог платформи ме отврати.

Според мен главната идея на писането в дигиталния свят е мнението ти да срещне ответно?

Или чрез написаното да си полезен на някого?
Има още и още причини, но за да можеш да пишеш по-добре, по интригуващо, по-завладяващо какво ти трябва?

Опит и критика.

Българските платформи, като лог.бг, глог.бг и блог.бг, дават висчко от себе си, коментари да няма.

Дори от дир.бг го правят още по-сложно, искат акаунт в дир.бг, за да коментираш, ей сега се регистрирах, ша знайти...

Нямат интеграция на Openid, нито имат отметка да следиш коментарите, нито имат опция да те запомнят за този сайт, нищичко.

Даже поле за линк към сайта не ти оставят, един клик не искат да ти дадат ей, скръндзи...

Грешка, в блог.бг получаваш линк, само ако имаш блог там, ако не, няма бате, седиш си анонимка! Супер ;) Ей алоо, аз не съм анонимен!

Сякаш ще им падне платформата.

Не че не могат да го направят, не че е сложно, НЕ ИСКАТ!

И в резултат потребителят се чуди, защо аджеба коментарите са 0.

Ами нула ще са, и няма да помръднат, докато с едно движение няма да стане възможно да ги оставям, да ги следя и да има полза от мнението ми.


Да не говорим, че от лог.бг дори нямат антиспам защита и един бот, ще Ви насере блога за секунди.

Чудя се кой си прави блогове в българските платформи, при положение, че един прост widget, не можеш да инсталираш?

Чудно ми е защо обаче качеството на предлаганата услуга е толкова обидно ниско?

Това, че е безплатна значи, ли че трябва да е калпава, орязана и тн?

Ето и блогспот е безплатен и wordpress и typepad?

Значи може, защо в България не искат това ми е чудно?




4 коментара:

  1. Bee Says:

    хахаха :) аз пък онзи ден се опитах да коментирам, няма да спомена къде, че не помня, но мисля, че беше блогър платформа, и ми изникна едно прозорче, което ми каза, че коментари са разрешени само на "членовете на екипа", което ме разби... Това е някаква нова идея за затваряне на кръга читатели! "За нас си пишем и за нас си коментираме" супер смешно!

  2. Анонимен Says:

    е ... един път и ние да сме на едно мнение :) много, много, много са зле тея в бг. Не мога да разбера защо хората им ползват услугите ... вярно, че са без пари ма има и толкова други. Аз и затова си пуснах мой си multi-user блог ... тея бг шитни са мн зле.

  3. MARFI Says:

    Mrbones, ще видиш, че ще сме на много еднакви мнения, ако си пообщуваме по обстойно ;)

  4. Анонимен Says:

    хех ... възможно е :)