Защо да коментирам?

От днес, в лявата част на блога, вече се появява един инструмент, който показва хората с най-много коментари на сайта.

Вашето мнение е важно за мен, за да мога да подобря стила и облика на блога.

Ако сте прочели нещо и Ви е харесало, оставете коментара си.

Анонимни коментари не се засичат от widget-a за Top Commenters.

Tози инструмент ще ми позволи да започна и интересна игра, с която да стимулирам активността на читателите си:

Човекът, пръв натрупал 100 коментара ще получи тениска с адреса и мотото на блога:

marfuzii.net- Социално-Отговорно.

До нови срещи и коментари:)




8 коментара:

  1. Polly Says:

    he he super az ne sum mnogo zle s 11 :) opa 12 ve4e

  2. GaN Says:

    Аз имам една молба :) Ако аз ги стигна тези 100 коментара, може ли на тениската да пише нещо като "Marfuzii.Net & GaN's Blog" - това на първия ред.
    А на втория вече да пише:
    "Социално-Отговорно".

    Как ти звучи? :)

  3. MARFI Says:

    Звучи ми добре и изпълнимо.

  4. GaN Says:

    Добре, значи аз аз се боря за за първото място тогава :)))

    А да те питам само. Мога ли да ти взаимствам идеята? Да я приложа и аз при мене в същия или подобен вид? Даваш ли ми авторските права? :)

  5. MARFI Says:

    Давам ти всички права и цялата си подкрепа ;)

  6. Bee Says:

    а ако натрупам 102 може ли поне отзад да ми пише "Яка кака"????? :)

  7. MARFI Says:

    Хаха, да, с въпросителните ли ;) Щото това май не е под въпрос :)

  8. Bee Says:

    е, де! въпросителните са след кавичките! :) много ясно, че не влизат! :р