Моторни неволи

Днес вдъхновен от пролетта и подразнен от задръстванията реших да си оправя мотопеда, подкарах го от Слатина и си го бутам по улиците, че нещо не пали, бутах го до Плиска, под Плиска, в парка на свободата и така до парк хотел Москва, там снимах една странна камбанария:

След кратка почивка, продължавам с бутането, стигам на бул. Джеймс Баучер номер 20, бутах си мотопеда по тротоарите, да не ме сгази нещо, но там тротоара блокиран:
След като направих снимката, някакъв пазач излезна и ме пита тъпо какво съм снимал. Обясних му, че след кратко замисляне по темата и сам би могъл да достигне до отговора, после му обясних, че ще става звезда в блога и че съм от гражданско движение - "Тротоарите за пешеходците" и че според закона колата няма място там. Той ме заплаши с конфискация на телефона! Добре, че на близо е резиденцията на Иранците и чичко полицай гледаше зорко ситуацията. Чичко полицай се оказа от гръцки корен и веднага се сприятелихме, но в началото и той се правеше леко на ударен.

След кратка почивка и размяна на любезности, слезнах на пътя и продължих да бутам, сервиза за мотори беше пълен, а аз много изморен да бутам където и да било вече и затова си звех колата, обадих се на Ивето - добър и силен приятел и натоварихме моторката в баварката:
Голяма, кола, голям багажник! Нямахме червен парцал, затова сложих едни огромни мартеници на багажника и потеглихме.

Ивето поиска да пуши, условието беше да си провеси ръката през прозореца като истински гансгтер и аз си провесих моята, надухме музиката, страшна картинка.

Не исках да карам с повече от 20, да не изпадне мотора, но пък някой хора искаха да ме изпреварват и отляво и отдясно и отгоре ако можеха, даже ми свиркаха, се едно пък ще се трогна, ако забързам и мотора падне на капака им, какво ще правят, как да е.

Стигнахме благополучно до друг сервиз и скоро пак ще се бръмчи.




5 коментара:

  1. Stan Says:

    Марфи, ти си неповторим :) . Какви ли не историики ти се случват. Направо ме разбиваш

  2. petervanev Says:

    Хаха - и аз нямам думи! Да го беше добутал до "Младост 1" поне в този пролетен ден да пием по една бира - е й къде е от парк-хотела... :)

    Съвет за следващият път да ти е по - лесно: вземах ролерите, връзваш си мотопеда и теглиш...И казваш откъде ще минеш да снимаме, хаха :)

  3. MARFI Says:

    Това с ролерите се страхувам, че не е решение по нашите улици, трябва да имам поне един човек за баланс и ако нещата отидат на зор.

  4. Bee Says:

    Абе пиле, бутай до Солун (виждам, че си упорит) и ще се радваме заедно на още по-хубаво време! Да не говорим каква Одисея/Ениада ще стане! :)))

  5. MARFI Says:

    E, вече на подбив ме взехте леко :)