Помогни на себе си и на земята

Kолата от снимкитa не е направена за един човек, нито за двама, Ханс я е конструирал така, че в нея спокойно да се возят петима възрастни и багаж, затова се води и седан клас лимузина с четири врати.

Но темата не е за колата, ами за carpooling-a, и има ли той почва у нас ?

Не веднъж съм засягал темата и в bgreporter.com и в предишни публикации от блога.

Идеята е проста и лесно изпълнима, на сайтове като 3na100.com можете да намерите хора често пътуващи във вашата или близка до нея дестинация и да споделите разходите по пътуването.

Този метод е много печеливш по дестинацията София - Перник, един приятел пътува всеки ден и свъщност печели 5 лева, вместо да харчи 10 за бензин, хитро нали? Хората не мръзнат по спирките, а той събира пари за нови амортисьори предвид пътищата.

Но стига вече отклонения, всеки един блогър има определена аудитория и определен брой хора който посещават различни линкове в блога му. Аз днес ще популяризирам тази статия и ще я поставя на важно място в блога ми, така че максимално голям брой хора да разберат, че ако искат да пътуват до Пловдив, Плевен, Чепеларе или Бургас, та дори и Солун могат да ми пишат един е-майл
за да се уточним как да осъществим съвестното пътуване. Още нещо, защо да плащате скъпо и прескъпо за раздрънкани автобуси, чиито шофьори шофират като камикадзета, за да спазват графика, ето Ви един повод размисъл по темата.

Предлагам всеки мобилизиран блогър да последва примера ми, ако на някой друг му харесва идеята, но няма възможност да популяризира колата и дестинацията си, да ми пише на горния адрес, ще му създам статия и линк тук.

Агресивен carpool

Posted in Етикети: , |

11 коментара:

  1. Анонимен Says:

    Марфи, хубава идея, но не за българската действителност или поне не за мен.
    Никога не бих качила непознати в колата си, нито бих се качила при такива.
    Наречи го социопатия, ако искаш...но имам основания.

  2. MARFI Says:

    Ами опознайте се по интернет, прегледай им блога, початете си, аз съм пътувал 1000 километра с непознати и си изкарахме страхотно.

  3. Анонимен Says:

    Здравейте. Още един полезен сайт за Carpool:

    http://www.pass-europe.eu/?lang=BG

  4. MARFI Says:

    Мерсим.

  5. Анонимен Says:

    Браво за написаното!
    Аз лично съм с две ръце ЗА идеята. Ако този начин на придвижване се развие ВСИЧКИ само ще спечелят от това. Досега не съм намерил кого да возя, но има време. Сложил съм банери за сайта(форума) тук там, за да може повече хора да го видят.
    Някой ако си хареса някой банер от моите да заповяда: http://carpoolbg.com/viewtopic.php?t=82

  6. Анонимен Says:

    Браво за написаното!
    Аз лично съм с две ръце ЗА идеята. Ако този начин на придвижване се развие ВСИЧКИ само ще спечелят от това. Досега не съм намерил кого да возя, но има време. Сложил съм банери за сайта(форума) тук там, за да може повече хора да го видят.
    Някой ако си хареса някой банер от моите да заповяда: http://carpoolbg.com/viewtopic.php?t=82

  7. MARFI Says:

    Банерите са ти големички, може ли малко по-малки да направиш?

  8. християнче Says:

    Друга възможност е някой, който живее в краен квартал и работи в центъра да се уговори с други да ги води и да ги взима от работа (ако работят и живеят близко), имайки предвид повишените цени на горивата...

  9. MARFI Says:

    Вариант е да, ама българина е горд и държи да си кара голфа сам.

    Знеш ли колко пъти съм спирал на МЕТРО на Божурище и съм питал хората дали не са се намръзнали и не искат да се качат да ги метна до метростанцията - БЕЗПЛАТНО, и ме гледат като изстребител и викат, а не, не ще си чакаме рейса!

  10. Анонимен Says:

    Здравейте,

    Поради актуалността на тази тема, предлагам на вашето внимание продукти, които не само увеличават пробега на автомобила (гарантирано с 7-14% но при оптимални условия и доста повече), но и намаляват вредните емисии с около 75%. Продуктът не е горивна добавка (и затова действа както при бензин, така и при дизел, биодизел, метан, пропан-бутан), произвежда се в САЩ и въпреки, че е на пазара от по-малко от 3 години вече се продава в 224 страни по света.

    За повече информация може да разгледате http://www.biznet.myffi.biz (сайтът е преведен на близо 30 езика - включително и български) и http://biznet.ffivision.com.

    Благодаря ви за отделеното време и се надявам тази информация да ви е от полза!



    Пламен Петров
    лицензиран представител на FFI

  11. Анонимен Says:

    Г-н Петров това,което предлагате може и да е полезно за хората,но определено не и за автомобилите.Ползвах точно тези продукти и всичко беше наред,но в момента, който реших да спря да ги ползвам колата ми започна да дава много висок разход на гориво.Не искам да ви развалям бизнеса или да правя лоша реклама,но не лъжете хората.