Спрей за бърз двигателов старт

Попитах патилите и позлвалите продукта, резултатите са по-долу.

Накратко, МЕТРО се продава спрей за бързо стартиране на двигателя. От проведената анкета тук, стана ясно че:

  • Става и за инжекцион и за карбуратор.
  • За дизел и за бензин
  • Има потенциален вреден ефект над двигателя.
От инструкциите на упътването става ясно, че се пръска преди въздушния филтър, в отвора за въздух.

Alexi каза:
аз ползвам на Holts ,за дизелов форд определено има ефект .. той инак под -5 не пали по принцип ,а сега си пали винаги и на -20 ..

ОБАЧЕ:

bmwfena каза:
то пали ама не е полезно за маторя--тваго знам с сигурност.
против тоа спрей съм-при всички положения Exclamation Exclamation ако некъвпът се наложи нека се запали с него ама постоянно-НЕЕ


Затова съветвам, ползвайте само при тотален отказ, ето какво съдържа според запознати:

Turbo_Ted каза:
доколкото знам са некъв микс от леснозапалими вещества на основата на етера, който е силно избухлив Ща схрускам и едно време сички дизели ги палеха така, щото подгреващите свещи още беха космически технологии muhihihihi и се пръска във отвора на въздушния филтър Smile влизаш и въртиш и готово Ща схрускам

Владо се съгасли с фена и каза:

слушайте фена, щото е много, ама изключително прав Exclamation ... тва не е за вашия мотор... а ако е за вашия, то не е мотор
sonny (човека, който мисля че разбира най-много от тези работи каза):
Такааааа, тоа спрей става, ама ако палиш чужда кола. На тате последната е28ца я палих така две седмици и на третата просто забрави да пали, резултата беше компресия 0. Те това си е етер, и направо шлайфа мотора както аз кит с шкурка 80. Щото то нали на газ и треа да му пръскаш половин час докат подкачи въздух.
Hastalavista добави:
Помниш ли на трабанта как като му пръснем и вдигаше обороти muhihihihi muhihihihi muhihihihi

Деаба, и аз нямам хубави впечатления за това чудо. То ако е така, купуваме вд-40, спрей за лесно палене, добавки за уплътнения на луфтове, и автомонтьорите ше измрат от глад бре muhihihihi muhihihihi muhihihihi

Та, значи обобщавам, към тоя спрей много осторожно, като към презервативите, само при нужда.

Надявам се да съм бил полезен.

Притежател съм на спрея, но не съм пръскал още.

Posted in Етикети: , |

1 коментара:

  1. ktamen Says:

    Днес този спрей ми счупи едно бутало.
    Не го пипайте в никакъв случай, на опаковката има предупреждение и вече от опит знам, че риска да си прецакате двигателя е съвсем реален.