Вечно бързащи

Случвало ли ви се е колата Ви да се "задави" и да не иска да пали? Да се мъчите да я подкарате с минути, часове, да ръчкате тук и там по кабели, свещи, карбуратори, филтри, маркучи, а тя все да не ще и да не ще да потегли?

Най-вероятно да.

Аз търпях този филм 5 дена приблизитено, защото първия път майсторския я задавих и и държа доста време, докато един приятел не ме дърпа около 10 минути, за да изгори цялата ненужна смес...

През времето през което се опитвах да съживя любимата кола ме подминаваха стотици други забързани хора с техните изправни автомобили и щедро ме пръскаха от локвите покрай моята спряла любов, ах колко им завиждах, ах колко исках да им се скъса ремъка току пред мен, за да спрат да ме пръскат и как тайничко се надявах, че някой ще се смили, ще спре и ще ме дръпне поне за 100 метра... всуе...

Няма такова нещо всеки лети, бърза има важни бизнес дела не помога на непознати.

Както и да е, колата сработи и отидох да пазарувам в Метро и тъкмо излизам на паркинха и какво да видя? Едно Ауди 80 "яйце" с отворен капак, двама човека се суетят около него и звучно го псуват. От колата се носят познатите звуци от въртящ напразно стартер и напразно скърцане от педала на газта... всуе отиват усилията на човека да приведе яйцето в движение...

И така, отивам аз и любезно го моля да се пробвам, като му обяснявам, че до скоро и аз имах същия проблем, човека с готовност ми отстъпва пилотската седалка, но и моите усилия отиват къде? всуе!

Предлагам му да го издърпам... и тук идват проблемите ни, човекът беше спрял да доста апетитно място под козирката на паркинга на "Метро", нещо като бленувана ВИП зона за всеки посетител на магазина.

Давам инструкции на човека да спре двжижението в неговата част на паркинга, за да мога да го закача и изтегля, ОБАЧЕ напористи български търговци започват да форсират колите си около него, опитвайки се да влезнат на мястото, което той се кани да освободи, като по този начин ми отрязват достъпа до човека, и няма как да го закача, псуват го, надуват клаксоните и сякаш не виждат, че той всъщност си БУТА колата!!

С много мъки и злостни команди от моя и негова страна се доближавам, закачаме се и потегляме, едно кръгче на паркинга, второ... отчайвам се, казвам си сега засилвам като за последно... и УРА отзад се чува карбураторен рев, запали!

Откачам го, а той излиза от колата, едър мъж на средна възраст и започва да ми благодари искрено, все още учуден, че някой е отделил 3 минути от забързаното си ежедневие, за да му помогне. Дава ми адреса си, телефона си, кани ме на вечеря, изобщо станахме приятели за цял живот!

Та, следващия път като видите някой човек да се суети около отворени предни капаци, може да поспрете, понякога едно искрено благодаря е по-ценно от всички пари на света, за всичко друго има мастеркард.

Posted in Етикети: , |

0 коментара: