Избрано от автофорумите 2

Благодарности на Иво:

Продължение от Избрано от Автофорумите 1

Легенда:
K1, K2...Kn- креативна личност/келеш/кестен/кибик, който само дава акъл/купувач- семкаджия(целта е да изяде най- много семки, докато разпитва за всяко едно обявено за продажба нещо без грам намерение да купува)


K1: - Само лъжат ..
K2: - Тая зима сигурно е имало 5-6 дена като цяло когато зимните за били нужни...Иначе пътищата сухи, в най-лошия случай мокри, ма сняг много много рядко
K3: - Синоптиците лъжат, защото на Минчо Празников зет му е гумаджия и им дава процент от продажбите като излъжат, че се задават снежни дни и се заредят опашки пред гумаджийницата


K1: - ЛУБОФТА ми към нея е вече НЕОБЯТНА(доста запазено БМВ б.а.). Чак се чудя може ли и тя да спи м/у мен и жената.
K2: - Кажи къде я държиш…
K1: - а колата я държа в мойта стая за по сигурно


K1: - Оня бастун ОРАНЖЕВИЯ вика че нямало произведена астра ЛЕД сериино
Айде обяснете му колко е смотан


K1: - има уиски с ЛЕД,а Aстрите са с LET


K1: “Как да си направим среднобърз косфорд”


K1: - Продавам Ауди 80.
Описание:..(цена НЯМА)
Допълнително описание: По цената може да се помисли
K1: - Продавам Ауди 100, дизел.
Допълнително описание: Пали при –15


K1: -Имал съм едно пунто, и много приятели които бачкат в сервизи.


K1: -НИКНЕЙМ(цензурирано- б.а.) получаваш още едно предупреждение за повтарянето на постове ... да не коментирам и постовете ти с по 1-2 думи колко много радват.Да знаеш следващото предупреждение "ТИ ДАВА КРИЛААА


K1: - заменям 4бр. лети джанти 195/50/R15 с лети джанти 175/65/R14


K1: - 125km/h с Fiat 127 по бул. България и малко по-надолу ме спреха куки
K2: -...Да те питат как успя да ги дигнеш ли


K1: -ПП аз мое да съм на 14 , ама след 10 години ще съм на 25


K1: -бате хората с едни цици чудеса направиха; Що не съм се родил женска, досега щях да съм събрал 6К за силикони и в момента щях да си се излежавам някъде на топло и да харча чужду пари, работейки легнал, ама пусто късмет.....


в темата за Туарег :
K1: - Тая хубава кола на к`ви грозни хора са я кръстили...


в темата за разликата между Аутодата 2005 и 2004:
K1: - В 2004 няма данни за автомобилите от 2005г


K1: - Тръгва да тръгва и нетръгва...


K1: - Продавам ударено БМВ е36 на части
K2: - А е30 имаш ли ?
K1: - Ако дадеш 5000, ще ти ударя моето:-D


K1: -Продавам Ремус:
оригинален от 2000куб. кола
само малко е руждив
K2: - 3aщо е толова раждясъл ?
да не е от опел


K1: - Продава се една работа точно за тази работа.
K2: - Абе дано с тази работа за тази работа наистина да може да се свържи работа, че иначе ще окапе работата


K1: - сичко много хубаво ,ама каде се намира тоя мост?от голф коя година е?има ли някви други неща къмнего или е само моста?
K2: - Моста е в Бургас
1990 година
Свален е....със всичко.....с накладките е даже на барабана
K1: - Аз ще дойда,ама лятото да се видим
K3: - еми аз се отказвам да го зимам ...той ше ръждяса докат стигна до бургас


K1: - Trqbva i maratonki da si kupuvam, 4orapi i leti djanti za letnite gumi :-D


K1: - Какво мога да направа по двигатела на форд таунус 1.6GL модел 1976.
Двигателя е 75 к.с. . Искам да го направя около 120 к.с.
K2: -Требе да ходи6 в ХОГУОРТС да учиш за магйосник


K1: - Ама и аз съм ебати тъпака, да ти се хвана на НАНО-акъла
K2: - А искаш ли да се хванеш за ХИПЕР-Кура ми?


K1: - Вкарва ми вода в багажника. Какво да правя?
K2: - Пусни рибки


K1: - Продавам БМВ е30 323 с две газови уредби.


K1: - прдавам мотор JAVA 50KB НА РАМКА ОТ ЕТZ 150 ПРЕДНИЦА ОТ КАРПАТИ ПЕРФЕКТНО ЗАПАЗЕН ДВГ 120ЛВ
K2: - а има ли регестрация?маи не а ? да не е на саседа


K1: - Карам си аз нормално със 150/160 км/ч..."


K1: - Ауди ТТ с чип тунинг на конските сили


K1: - “иначе ти какво очакваш да прави тоя паркконтрол- да ти говори с нежен рус глас- шефе, препятствие на един метър, шефе вече на половин метър, шефе ще му се наденеш на задна прашка....????”


K1: - Данни:
пробег – 160000
...
Допълнителна информация:
5 лети джанти ОРИГИНАЛНИ НА ФОРД директно от завода,... елипси на задната кора СОНАШИ + газова уредба в кашон


K1: - Отдавна ме човърка този въпрос, но не съм питал защото се опасявах, че ще звуча малко тъпо, но реших да питам.
Задавам си този въпрос защото все пак когато вдигаш мощност това трябва да е за сметка на нещо, защото все пак според мен не може да идва мощност от този дето духа, но като се замисля турбото е на тоя принцип


K1: - начи тука едно голфче с PB двигател са го наказали щото не е слушкало и са му сложили моно инжекцийка... та сегашния му собственик е решил че голфчето си е заслужило да е с оригиналната му механична... какво трябва за да се смени? колектори дюзи алабала...


K1: - Карам колата от аватара, купих си я преди 1 год.Когато я купувах момчето ми каза, че е първи собственик и в БГ не е имала никакви произшествия.Взимах я и след 2 дена се виждам с негов приятел който не знае че аз съм купил колата и ми казва: - Добре че Светльо се отърва от колата, аз го питам що: - Ами преди месец прелетя през островчето до Шела в Младост и се заби е един бакшиш......от тва кола не става.


K1: - Знаете ли някоя фирма правеща тунинг на фиат, както например е GSi за опел и GTI за VW


K1: - А иначе и аз съм за Москвича.
Абе като цяло - спортен модел на танк.
... повече ми харесва 408. На външен вид и като двигател. Верно, че е 55 коня, но пък е и по-икономичен. Тъй де - харчи само 10 на сто.......


K1: - мечтата ми е да се пусна ат Алеко въоръжен с едно пликче Билла.
K1: - ПП мноу куууууул тема мадафака копеле.маринке те мацко си загорела като коубойски тиган май само се чудиш ква тема да пуснеш.тук не сме се събрали в море от любоФ или имаш поща.тук сме Хафто форум. нищо лично


K1: - И като ги изпреварих им казах ебете ма в газа


K1: - има и по лесен вариант купуваш си дизелова кола и почваш постепенно да и наливаш по малко бензин един ден ще я научиш само на 100октана + да върви и еи ти готова бегачка без да бараш нищо по двигателя
кви са тия глупости ПИЛЕНЕ шлаифане шмиргели углошлаифи


K1: - Продавам Ford Sierra COSWORTH състезавал се в група Ah+ на българския шампионат. Снимки днес или утре. Цена 5000 лв.


K1: - С какво да закрепя спйлери?
K2: - Вземи си магнити от златната колекция на доктор Ливайн; Мноо яки


K1: - Продавам гуми
K2: - Гумите кви са? Каде се намират?
K1: - Гумите са кръгли и се намират на джанти


K1: - продавам тонколони кенлуд
К2:- Това сигурно е някой ЛУД кренвирш КЕН


K1: - Продава се BMW 520 1989 двувалка. Ванос-Манос
M50 двигател - 150 магарета. Върви на умирание
Черен металик-хамелеон/пичеловка/
Кожен ск. лост от кожа на слонски пенис: увеличава се като го погалиш, сменяш ли често скоростите може и на теб да ти стане
Спортни седалки Рикаро (дясната върви комплект с 21 годишна студентка: бивша съпруга на Митьо Пищова)
Лети жанти 19-ки Бибиески
Централно отключване
Аларма със женски глас
Всичко Ел. нема пет-шест
Само за пичови от форума: цена 10 бона с ГАЗ
15 бона БЕЗ ГАЗ
За други дет искат да карат баварка и ни си знаят парити: 8 бона с ГАРАНЦИЯ
И нима трийте щото и аз искам да ударя кьоравото: няма само вий да продавате на тез готини цени
Айде да я зимат пак после ша почерпа
Алармата казва: Пипни ме тук, пипни ми там, но не ме отваряй
Гаранция Франция /и Бавария/
Яко мания;
Айде народе;
Туй си е без пари;
На тез ниски цени;
Колата е изцяло рициклирана от майстори познавачи на БМВ-тата;
Изпреварва сички, трепе рибата наред;
Ако искаш да си газар, като мен ела и вземи твоита кола в комплект с 21- годишна студентка; Вземи си кака да те отрака и по-голяма кола, за да станеш истински шофьор;
Колата иска само каране; Напълно обслужена;
Искам дая продам на мераклия ентусиаст дето знае какво зима;
БМВ-то е поддържано сам в Дару и Камор: дето са хем добри, хем скъпо взимат;
Абе кола за каране;
K2: - Колата ме интересува дай още малко инфо в твой стил
K3: - да не би да е с гуми за мъгла


K1: -Това е първата ми кола, така че при купуването й съм пропуснал да видя някои неща. Предполагах, че двигателят е 1,6 моноинжекцион, а той се оказа 1,4 карбуратор.


K1: - Продавам:
моноинжекция /с гумената плочка под нея/- 140 лв.
делко - 80 лв.
бобина - 60 лв.
компютър - 150 лв.
ланда сонда /с една жичка/ - 40 лв.
клапан за вентилация на резервоара - 50 лв.
колектори - 35 лв.
Всички части рабтят - ГАРАНТИРАМ Продавам ги защото след като сложих газ/АГУ/ започна да харчи много и други проблеми ... В срвиза където ми поддържат колата ми предложиха да ми сменят моноинжекцията с карбуратор. Така и направих.
K2: - 100%. Колегата леко са го пре*****
K3: - то пак добре че не ти е сменил скоросната кутия


K1: - Продават се джанти 17(снимка на издрани по борда джанти)
K2: - Ама кажи какво им е нечовешкото,освен че са бая одрани
K3: - Май, се има в предвид, че са НЕЧОВЕШКИ ИЗДРАНИ ДЖАНТИ


K1: - Laura, поради недостатъци по тазгодишния смилянски боб, дължащи се на обилното дъждополиване и явно недостатъчно развитите ми ясновидски способности, за твоите тегоби се допитах до една ромка на центъра.
Цитирам:
Ша я земи некои бате барабар с колиците, ма треба да е по-сигурация в избирането и да маане тая тояга отзадзе. Ша стане, да ни са притесняа. Дай ся една папироса, бате...
Квот можах - напраих. Дерзай


K1: - Пичове, какво ще стане, ако дръпна ръчната със 180км на магистралата?
K2: - Ами, най- много да те глоби горския за изсечените покрай магистралата дървета...


K1: - Продавам ГОЛЕМИ джанти


K1: - Продавам зарядно за Nokia за кола...
K2: - братчет, а за каква кола е
K3: - eййййййй, забравил съм да напиша.....Става само за Галярдо и Ф430 (куплунзите за запалката са им еднакви....мамка им крадлива италианска)


K1: - Тая година се надъхах да се мятам закръста,ама пропуснах.Следващата година ще ме гледате по новините
K2: - Момче, ще ме гледате по новините е твърде обширно понятие...да не си решил да крадеш патрулка


K1: - Тука се събрахте сектанти на тема фусфагин. Кажете ми с какво този голф е по-добър да кажем от една лада? Аз ще ви кажа ладата с какво е по-добра - по-евтини части, по-просторна е, по-хубав интериор ... задно предаване (от където следва по-големи възможности за тунинг), лека ...
K2: - Евалата братле харесва ми коментара ти.
За Голф 1 и Лада и аз мисля,че Ладата е по-добра.
K3: - И с Какво като цяло Голфа е по-добър от Ладата дори Голф 2 и Голф 3 за тунинг мисля,че ладата е по-добра.
Защото ако ме питате лично мен кое бих избрал между Лада 112 и Голф 3 бих избрал Ладата.


K1: Тема: Пръц

първи пост от създателя:
Цитат:
Насрах се


K1: - Здравейте , отдавна не бях писал, но не бях пред Нета.


K1: - пи4ове търся си субаро swift до 1000-1200 лв.от тия 4x4 кадето са


K1: - Айде айде давате натам с селянии и тунинговани боклуци
K2: - ОК - щом си казал :
Ебати селската топка на теглича (може да е останала от стария собственик де за ремаркето с доматите за вилата в Бояна) , супер селска антена на бронята , и още по-селски перденца отзад....жалко , че няма снимки от интериора на колата , но просто като профуча покрай мен с 220 , опссс с 20 де , от вътр гледаше един пъпчив , ама така лошо , че направо се насрах (то си и мирише де) , та не и снимах интериора , щото , като му видях физьономията , почнах да се търкалям на земята и да се хиля , като напушеняк от анимационно филмче .
- Абе МетиЛ прост заухав Що не се самоизтриеш от форума най-накрая бе, тупарляк Мое ли да си толкова прост бе Може ли изобщо да си помислиш, че в на Алекс ладата има нещо селско бе, ръпон Ма ти си мноо прост бе кестен
Цитат:
Кола си имам и то в перфекно състояние,пари си имам,Апартамент собствен,вила в бояна,гадже и само дето дете си нямам за кво да завиждам?
- Ай сиктир бе Аз щи кажа ко ти липсва бе Един 35 санта вибратор да си чешиш правото черво всяка вечер, че май няма кой да ти го чеше Ахмак, ква кола имаш па ти ве? Ти книжка нямаш, кола имал в перфектно състояние Собствен апартамент и вила в Бояна ли имаш ве, мисир? Дай да вида нотариалния акт? БАХТИ НАПЪЛНИ СЕ С МАЛОЛЕТНИ НАРКОМАНИ ТУКА
K1: - Мойте извинения ама аз съм 11 клас в един от най елитните техникуми в София ТСЕ Попов и имам диплома за завършено основно образувание с отличен 5.75 не мисли за толкова прост защото аз възнамерявам да кандидатствам в школата на МВР и даи боже някой ден да стана Полицай.


K1: - Как не се сещаш Колата е учебна Има курмило и от дясно
K2: - уахахахаа изтепа рибата
По-скоро бих казал, че е английска (то и по регистрацията й си личи) и затова волана й е отдясно... А учебните коли нямат КУРмило и от дясно, а само едно кОрмило отляво. Дублирани са само педалите съединител и спирачна, и огледалото за задно виждане.
С това си изказване доказа, че нямаш книжка, щото явно и курсове не си карал


K1: - Продавам Мазда 323 1.6 84г. в движение , гражданска до 1.4.2006г. /няма преглед за смяна два шарнира/ тунинг - тасове , фолио на стъклата снимки нямам защото ме е срам да я снимам


K1: - Sell: Calibra...Mоже бартер за Ауди А4 дизел По вазможнос комби. Нова газ.уредба,клима ,ел.стакла борд комп.хидравлика и другите екстри за модела.93 година, не е карана в Блгария и 10000 км. 6500 лв
K2: - Ромска перла бате с тия шукарии си смъкнал цената едно хиляя лева
За тая кола не можеш и да сънуваш някой да ти даде повече от 4500 и то при голям късмет...
Бартер за Ауди (и то не какво да е) ... ега ти шегаджията ...
Да, ама ей сега ще каже че джантите му струват ХХХ лева, газовата нова, сполера и той мноооу пари бегай. Път тоз мрежовия тунинг и той колко пара е малиии ти май нищонезнаеш,лявото огледало ТУРБОСПОРТ а дясното заменено сигурно с камера за обратно виждане мноооу хай-тек ти казвам. Струва си


K1: - продават се джанти уникат 4х100, 7 дж, ет 42 перфектни гуми кантинентал 205,40,17 само едната има буза 800лв. гумите са сьс 7мм грайфер или си тарся 2 хубави 17-ки гуми 205 40 ...
и да ви кажа 4е само едната гума струва 610лв проверете ако искате а гумите са 2005 година и днеска мерихме грайфера 9 мм и ги проверих абсолутно прави са си4ките

/б.р. На снимката се вижда борда на джантите- силно надран/
K2: - Само да питам кво сте шкурили с тях?
Най-интересна е частта с 9мм грайфер
Аз ли греша или те от завода излизат с 8мм.?


K1: - Едно аверче си продава Е34ката.
1989та година
...
лети джанти 15" /в момента със зимни гуми/ мисля, че има и комплект летни.
CD/MP3 - JVC - МНОГО ДОБРО
2х12" отзад на кората
усилвател /извинявам се че не мога да кажа марката на последните 2 в момента/
...
готино ауспухче
не знам, какво е плащано за 2006та година /данък, гражданска, технически преглед и тн.
БЕЗ БАРТЕРИ
Цена с музичката /която свири прекрасно/ 4100лв, без нея 3600лв.
Коментари в разумна граница.

П.П. колата има леки забележки, като липсваща лайсна/малък участък/, леко чукнат калника /съвсем леко/.
K2: - Малко офтопик - ама от кога тоя я има тая кола Преди беше на един Дилян и ако знаеш преди 5г. как се тунинговахме с нея в едно дърво в Лозенец
K3: - Пусни като екстра , че в тая кола са возени пове пички , отколкото във всички коли от форума взети заедно Не за друго - момчето беше сутеньор


K1: - Само на цяло се продават може коментар на цените и без бартери само в брои кеш или на ръка.


Още

Posted in Етикети: |

0 коментара: