Винетки за хората

Предвид състоянието на републиканската пътна мрежа и особено пътя София - Перник и по-специално участъка му около с. Владая не виждам за какво точно платих 67 лева за годишна Винетка, затова и не си я залепих, ами леко я наплюнчих на предното стъкло за да се ползва и на другата ми кола, или да я дам на някой прител.

И така предлагам всеки, които не е доволен от състоянието на пътищата да постъпи така и да обяви някъде, в кои дни може хората да ползват неговата винетка.

Моята е свободна :)

Ето как да я платим, винетката.




Posted in Етикети: , , |

7 коментара:

  1. Анонимен Says:

    Гений си! :)

  2. MARFI Says:

    Чак пък... но благодаря!

  3. Анонимен Says:

    или правете като мен - НЕ си купувайте винетка!!!! аз по тоя път Е79 по цяалта му дължина от софия до солун (по точно до Кулата) колко гърнета, амортисьори и части на предниците съм потрошила,не е истина! и гъми съм пукала, и полуоска... да се еееееее !!!
    Миналата година след като пропаднах в некво дере при Владая, което нямаше как да видя поради тоталната липса на светлина, за малко не умрях, а преднята дясна гума и джантата си бяха отишли...

  4. Анонимен Says:

    хей хора,с или без винетка като ни спипат пак една камара проблеми.щем не щем ще си плащаме и колкото да си роптаем и оплакваме това е положението по нашите пътища!аз патувам междуградско всеки ден до работа!за пет месеца съм навъртял 20000 км. не са много но повярвайте досега съм сменял предница няколко пъти и даже веднъж си цепнах скоростната кутия защото малоумниците прекарващи газопровод след като изкопаят канал в асфалта не поставят никакви знаци!мизерията е голяма.
    за бога братя щадете колите си

  5. Анонимен Says:

    Вие забелязахте ли че винетките са валидни един месец по малко или до 31-12-08!!!
    Пак има защо да се чувстваме прецакани

  6. Анонимен Says:

    Браво, много съм доволна от идеята! Тъкмо ще си купуваме винетка за нашата кола, предложението е златно, не че имам друга кола, но.... ще го препоръчам на всички приятели, може пък и на партия да си вземем една. Нашата държава НЕ заслужава нищо, камо ли винетка за тия пътища.

  7. MARFI Says:

    Че е с един месец по-кратка да, ами миналогодишната ми винетка от Август, дали не беше само за 4 месеца всъщност? Голяма прецакня с годишната винетка, всъщност трябва да я кръстят краегодишна.