За Ямбол

Запознах се с г-н Спасов на блогърската конференция, която той и г-н Цеков уважиха с присъствието си.

Винаги ще съм му много благодарен и признателен за усилията, които положи като председател на комисията по вътрешен ред и сигурност и спря скандалните поправки в закона за ЗЕС въпреки напъна на Миков и компания.

Пожелавам му успех на изборите в Ямбол, защото ако Минчо не се пребори, може да се случи нещо много страшно - БСП да вкара мажоритарен от 31 МИР!

В края на поста съм пуснал анкета, от която се вижда, че ДПС не издига мажоритарен в Ямбол (колко удобно..), кандидатите на ГЕРБ и СК за мен поне са непознати...

Ето и как Минчо Спасов е решил да проведе кампанията си: "Вело- и кану-кампания започва Минчо Спасов из ямболско
Минчо Спасов ще върти педали през цялата кампания. Селата край Тунджа даже ще го посрещат на кану.

Велокампанията на Спасов предвижда по три места на срещи с избиратели във всяко селище:

  • първо – църквата, където ще запали свещичка за здраве и успех,
  • второто място е читалището, където Спасов ще подари книги,
  • и трето – местната кръчма – на бира и лаф с всички, които пожелаят."
Звучи много добре и "зелено":) Надявам се да има достатъчно място на колелото и здрави найлони, за да не се мокрят книгите в кануто.

В контекста на кануто - изгледайте долния кратък филм с кадри от едно пътуване с баркентината Калиакра организирано от Минчо Спавов по случай 100 г. от рождението на Джон Атанасов:

100 г. Джон Атанасов и баркентината Калиакра от Минчо Спасов


С Минчо пътуват и 12 младежи от дома за сираци в Ямбол, доста от тях дотогава не са напускали никога Ямбол. В края на пътуването не само виждат Европа, но получават и моряшки дипломи. Двама от тях днес са моряци и плават по океаните.

Филмчето ви отвежда на разходка из Атина, Истамбул, Неапол, Везувий и Барселона, от време на Минчо изнася лекция за Джон Атанасов на задната палуба в присъствието на американския посланник и първенците на съответния град :)

След видеото съм склонен да си сменя секцията, за да гласувам Минчо мажоритарно, в моя район в София ми се падна "класната" - Екатерина Михайлова, която никак не ми допада :(

А сега и обещаната анкета:




4 коментара:

  1. man0l Says:

    Те за мен не са познати, камоли за теб :)
    ДПС нямат шанс в Ямбол, за огромно съжаление Ямбол е град на бабички и е червен до мозъка на костите си :)

    Макар, че това се промени на последните избори за кмет, избрахме кмет от ГЕРБ

  2. MARFI Says:

    Минчо Спасов поне познаваш нали?

    В крайна сметка Бойко е прав, че няма мат'риал :)

    Надявам се Минчо да се пребори, не искам партизани в парламента.

  3. man0l Says:

    Минчо го знам да.

    Никой не иска партизани и маймуни в парламента :)

  4. fen Says:

    И аз чак сега се запознах лично с Минчо Спасов. Иначе си общуваме доста отдавна.Първият повод бе вечния спор за царските имоти. Чест му прави, че като депутат винаги е обръщал внимание на всичко, което съм изразявал.Също така хвърли доста усилия покрай безумните искания за подслушване. За съжаление има едно нещо, което не ми харесва-неговата принадлежност към НДСВ. Няма как да я заобичам таз партия.. Иначе му пожелавам успех. Де да имаше повече такива депутати, ама....