Сицилия на балканите

България все повече се доближава до картинката, която гледахме преди години по италианските сериали като "Октопод" например.

Представям Ви един репортаж на РЕТВ показващ как определени мафиотски кръгове в Родопите се саморазправят с граждани дръзнали да им се опълчат, в частност кмета на родопското село Забърдо - Валентин Черпоков:



Ходил съм на Чудните мостове и ДА, взеха ми 2 лева - един нахален младеж, който не можа да ми обясни за какво точно ми взима парите. Даде ми стар соц. билет от МФ (Министерство на Финансите) - отпечатан в края на СОЦ ерата, заедно с милиони други, отлежали по разни канцеларии до днес.

Кощунство е да рекетираш по този начин хората, недопустимо е властите да си затварят очите и да участват в рекета, а както се оказа - геройство е да си отвориш устата.

Друг е въпроса - един кмет откъде има пари за подобен Мерцедес (E 220 '94 - '97 ~ 10 000 - 11 000 лева днес)?

Опитвам се да намеря постановление номер 46 на Министерски съвет 26.02.2009, с което се регулират кметските заплати.

Малко инфо от медиите:

Въпреки финансовата криза считано от месец април кметовете на населени места до 2000 души ще получават месечно възнаграждение от 800 лв., а тези до 500 души – 750 лв.

Мисля, че кметът на Забърдо попада в този сегмент.

Справка за кметски заплати в русенско, Разград и Казанлъшко


Posted in Етикети: , , , |

0 коментара: