Добрата Новина

От Иво Станков разбрах новината, че Валерия Петрова получи номер на бюлетина - номерът на бюлетината й е 21, искрено се надявам че последните ще станат първи!

Сега малко предистория, рядко гледам шоуто на Слави, но в края на Март видях нейното участие, историята й ме трогна, а откровенната подигравка с нея ме вбеси!
Официалната версия накратко:

"В края на март Валерия напусна Министерство на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ), където бе младши експерт, заради подадени от нея сигнали за неспазване на заповедта, забраняваща тютюнопушенето в сградата на МРРБ."

Да се чете:

Валерия подаде сигнал за неспазване на заповед от самия министър, който я е издал и подписал -министър Асен Гагаузов - понастоящем мажоритарен кандидат и водач на листа за Сливен от БСП (КБ). След това работата и в министерството бе сгорчена от разсърдените чичковци и логично бе изгонена.

Това е лошата новина в добрата новина - господин Гагаузов - лично отговорен за загубването, спирането и замразяването на редица европейски фондове на стойност милиони левове най-вероятно отново ще безчинства и в това народно събрание.

Да припомня, че той е неизменен парламентарист, пребивава в НС от 1997 досега - 12 години.

Време през което Валерия завършва гимназия, после университет в Осло и овладява норвежки и английски език.

Тъй като досега от псевдомажоритарния вот, се възползват само престъпници:

Не само подкрепям, но и искрено приветствам кандидатурата на Валерия!

Желая й успех и се надявам последните (по бюлетина) да станат първи:

Може да я подкрепите с банерче или да се свържете с щаба й:

e-mail: valeria @ slavishow.com и на GSM: 089 2222 037.

Валерия, Мария, Мартин Димитров, Пламен Константинов и Минчо Спасов са хората заради които бих си сменил избирателната секция. Ако и Вие имате подобни намерения, или ще пътувате към Варна на 5 юли имате срок до утре да подадете заявление.

Ето и анкета, от която ще видите и срещу кой се бори във трети МИР - Варна, най-известното лице поне за мен е Николай Василев - понастоящем министър в министерството на държавната администрация и бивш транспортен министър.

2 коментара:

  1. Анонимен Says:

    Браво на момичето! И на Слави! Само дето Слави остарява! Аз съм от София! Той е забравил да издири подобен кандидат за моя избирателен район! Нарушил е правата ми! Сериозен съм! Щом ще прави нещо нека е докрай и аз имам право да избирам от достойни кандидатури! А към ВАРНЕНЦИ дайте шанс на Валерия!
    Слави мисли и за другите не бъди егоист!
    Казвам се Александър Николов... да не се регистрирам не съм анонимен!
    И нека наистина има повече мажоритарни кандидати това е истината.

  2. Анонимен Says:

    Завиждам на варненци!!!