И ние можем!

На 23 съм, едва днес гласувах за първи път - ето че можело!

Не беше страшно!

Всъщност страшното предстои - ако ТИ - изборни девственико, не отидеш да гласуваш!

Веднага след като стресиран излязох от стаичката, тъй като купчинката с бюлетини на "Коалиция за присвояване на еврофондове" бе попривършила си казах:

Щом БСП тормозят поданиците по телефона - ние обикновените граждани също можем да се мобилизираме и да се обадим на приятелите и познатите си и да им припомним колко е важно да се гласува!

Като начало се обадете на всичките си контакти в "семейство и приятели", после на всички от служебната безплатна карта, изпратете и-мейли, напишете си го в статуса в фейсбук и twitter - длъжни сме поне да опитаме да мобилизираме приятелите и познатите си да гласуват!

Защото ТЕ ще го направят и ние трябва да отговорим по някакъв начин:




Posted in Етикети: , , |

4 коментара:

  1. man0l Says:

    Как за първи път бе... аз от 18 годишен активно гласувам и не съм изпускал нито веднъж да пусна бюлетината :)

  2. MARFI Says:

    Ти може, но аз не :) Не виждах смисъл и достойна личност до днес ;)

  3. fen Says:

    И аз гласувах.

  4. man0l Says:

    Ето тук съм написал един призив за гласуване:

    http://man0l.com/197