Какво правят чиновниците ни?

Хапвам си аз на обяд и преглеждам статистиките за блога на Peb - блог със забавни снимки, картинки и преживявания.

И на какво мислите попадат очите ми?

На един адрес принаджежащ на министерството на финансите и на един адрес от правителствената мрежа.


Мислите си, че политиците ни са сухари, дето не ползват интернет нали?

Да, ама не, ползват си, отиват в свежо - сайт за забавни линкове, картинки и свежо и добро настроение, в работно време при това и почват да се забавляват и освежават.

Евала!

Ето кой се ползва от анонимността в нета.

Да, ама не нищо не остава скрито покрито за зорките очички на хората и за броячите.

Призовавам Ви, ако имате сайтове или блогове с предимно забавно съдържание, където министри и политици и държавни чиновници, нямат работа по време на работния ден, да съберете материал от броячите и да им го изпратите малко преди да си гласуват новите по-големи заплати, щото то да гледаш снимки и да четеш вицове си е тежък труд!

Ето резултати от google analytics от блога на Peb

48 резултата от правителствените мрежи:

33 посещения от мрежата на министерствата:
Надявам се да са чели статията за такситата в Гърция и как да подобрят тези тук, а не тази с близалките.

A, eто какво каза моят аналитик от гуугле: 118 посещения от правителствени мрежи, пик през Януари и.. Март.

Следва министерство на финансите с 43 посещения, пик през Март, искрено се надявам да са чели материалите за глобите в Гърция и за цената на горивата, а не класацията за най-хубави коли.
Искам и аз държавана работа!



Posted in Етикети: , |

6 коментара:

  1. GaN Says:

    Хахахаха, наистина тежък труд ;) Сега ще ме караш и аз да гледам дали има таквизи индивиди в моята статистика :)

  2. Анонимен Says:

    Ами да, цъкат си хората, какво да правят, даже ходят и с..aт дружно с автора на блога :)) Ето, пак от МФ, пример..

  3. Анонимен Says:

    Е че кво... и в министерствата работят хора като всички нас, и знаят що е интернет и къде е 'свежо'то :) Не виждам нищо лошо в това да си цъкат от служебния нет, стига да са си свършили работата преди това ;)

  4. Анонимен Says:

    slujitel:
    Много интересно, а?
    И какво всички дето не са на държавна работа са много прилежни и имат пълна свобода да правият всичко? Мисля, че е точно обратно. Още повече, че служителите са тези който движат нещата

  5. Bee Says:

    Да, GaN, определено е крайно време да си сложиш читав брояч на сайта :) да ти вади некоя статистика от време на време, а междувременно можеш да споделиш с нас аналитиките на твоя блог. :)

  6. MARFI Says:

    @puflet & slujitel.

    Вие представлявате определена институция, не сте представители на частния сектор, за да си позволявате да не Ви интересува за имиджа, които чрез действията носите на ведомството, за което се трудите.

    От опита ми с Министерство на Образованието, смея да твърдя, че ако работа се върши се върши бавно, щото може би трябва да се гледат забавни сайтове?

    Да не говорим, че съм наясно каква част от работното време на чиновниците преминава в игра на карти и дегустация на водка.

    Казвам го не като клюка или като заяждане, ами през свидетелските очи на едно пет годишно детенце, каквото бях, когато майка ми нямаше на кой да ме остави и седях при нея в министерство на Финансите и чичковците ми показваха как се играе белот.