Писмото!

Несъмнено всеки блогър мечтае за момента, когато ще изкарва стотици, хиляди пари от блога си, понеже долара падна няма да са в долари, ами в евромарки поне...

Преди това обаче, ще получи едно писмо от Google Adsense, за да си потвърди данните, писмото се праща когато наближиш 100-те долара минимум за плащане, аз стигнах 99 гущера днес, но това писмо е било пратено няколко дена преди това:
Моята пощенска кутия е разбита и е цяло чудо, че го намерих на бюрото си сигурно мама, го е прибрала:

"Мила мамо, колко те обичам"

Но не това е идеята на поста, искам да Ви кажа:

Оправете си пощенските кутии, писмото идва както го виждате, и някои по-запознат може да Ви го свие, за да Ви направи мръсно!

Освен това на писмото пише с големи букви:

Ιmportant Account Information Enclosed

Дано на това с парите да не пише:

"Внимание пари", че тогава го пиша изчезнало:

За да не ви отиде труда на вятъра и някой да забогатае със 100 долара на ваш гръб си оправете пощенските кутии и внимавайте какъв адрес давате.



Posted in Етикети: , , |

6 коментара:

  1. GaN Says:

    Те наскоро промениха политиката. Аз съм далече още от 100 долара, но получих преди 1 месец още въпросното писмо :) Пари няма да видя, ама съм потвърден ;)

  2. Анонимен Says:

    blogger e отвратителна система отщява ми да ти чета блога а иначе много ми харесва

  3. Анонимен Says:

    ако разчитам на рекламата от блога ми да съм умрял от глад... :)

    И аз заявих писмо, обаче нито пощата ми е разбита нито съм стигнал 100$ но писмо за сега няма... и го заявих отново.

    да видим кога ще дойде.

    А ако имаше възможност парите спечелени от реклами да могат да се трансферират в adWords ще е най добре, поне да има някаква далавера :)

  4. Анонимен Says:

    Няма страшно, чековете ги пращат в много по-семпли пликове и никъде не пише какво има в тях.

  5. MARFI Says:

    @koronal, Коронал здравей и виртуално :)

    Можеш да преглеждаш семпъл и лек вариант тук:
    http://feeds.feedburner.com/marfiland

    Поздрави и до нови срещи ;)

  6. Анонимен Says:

    Винаги когато съм го получавал никой освен приятелката ми не знаят нито какво е нито кой го праща, дори не повярваха че мога да взема пари от такова цветно писмо, което ме досеща за крилатата фраза "Кви са тези кенгурота" - цитата на баба при прожекция на Джурасик Парк.