Топ коментатори за blogger

Днес успях да си намеря един чудесен инструмент, с които да добавя списък за хората с най-много коментари в блога ми.

Може да видите Топ Коментаторите (Τοp Commenters for Blogger) в ляво на блога ми, точно под секцията с последните коментари (Last Comments)

Докато инструментът с последните коментари е доста популярен в българската блогосфера, то поне засега не бях попадал на такъв показващ списък с най-активните коментатори.

Този полезен widget, се надявам да стимулира читателите на блога към по-активно коментиране относно статиите, а на мен ще предостави възможността, да раздавам награди на най-активните коментатори, защото тяхното мнение е важно за мен и за развитието на блога.

Top Commenders widget, може да конфигурирате и инсталирате оттук

Widget-a, е напълно съвместим с Blogger и се инсталира с два клика.

Отделно като мен, може да добавите и собствено послание в кода, например линка "Защо да коментирам" си го добавих сам в оригиналния код.

Надявам се да Ви е било полезно и интересно.

Happy Bloggin' and keep rollin'.





Posted in Етикети: , , , |

0 коментара: