Би ли канибалствал?

Попаднах на един тест, който поставя един тревожен въпрос кратко и ясно:

Би ли изял, приятелите си ако от това зависи живота ти?

Приятели, не се притеснявайте, ако някога попаднем в снежна буря или на самотен, пуст остров, шансът да Ви изям е едва 35%. Което е малко плашещо за мен, преди да сте си напрвили и Вие теста:

Цъкнете на картинката, за да се тествате и Вие:

35%



Може да използвате резултатите от теста и като доказателство за думите си:

"Аз не хапя" и спокойно "Нищо няма да ти случи с мен."




Posted in Етикети: , , |

6 коментара:

  1. Polly Says:

    24%
    LOL

  2. Анонимен Says:

    Аз съм по-кръвожаден - 41 % :)

  3. MARFI Says:

    Polly си остава душичка, ще те изпапкат пиле :)

  4. GaN Says:

    Хм... Марфи, почвам да се притеснявам за тебе! :) Сега и канибал стана. Не стига, че пиеш много кафе ми...

    Спри са, че историята с доктора ще стане истинска :Ppp

  5. MARFI Says:

    За Георги Фурнаджиев се притеснявай, аз имам много нисък резултат :)

  6. Анонимен Says:

    аз съм най гладен 49% хьхахьха тъй че се пазете :Д