БТК в гоогле и поддръжката

Вчера един приятел грък ми се обади, че имал проблем с връзката си към БΤΚ ADSL си.

Реших да проверя в Google, какъв е телефона на техническата поддръжка в БТК, как само се изненадах като видях на трето място при търсене на: бтк adsl поддръжка чрез google.com резултат от блога на Иван Желев, където той описва неприятните си преживявания с БТК и поддръжката им.

За БТК ADSL и липсата на техническа поддръжка | ivanzhelev.com
Личен опит с поддръжката на BTK. Дано не ви се налага да стигате до там...
www.ivanzhelev.com/blog/?p=121 - 65k - Cached - Similar pages - Note this

Снимчица:
Та, заинтригуван потърсих и само бтк адсл, е там положението, не е добро за БТК, челните позиции са окупирани отново от негативни мнения, Иван Желев е втори:

Писна ми от БТК ADSL! | ivanzhelev.com

Писна ми от БТК ADSL! Днес е един от многото дни, в който връзката е ужасна. От 16 до 18 часа нямах нет. Модема ми се рестартита 4 пъти и се налагаше аз да ...
www.ivanzhelev.com/blog/?p=119 - 49k -
Cached - Similar pages - Note this

Аз ако бях на ръководна позиция в БТК, щях да оправя проблема поне на Иван Желев, да спре да пише против услугата ми и да ми прогонва клиентите.

Това надявам се иде да покаже, че това което хората споделят в личните си страници има тежест и компаниите е добре да се съобразяват с това каква услуга предлагат, защото може да не бъдат рекламирани по най-добрия начин.

Иначе след като намерих телефона се обадих на едно много приятно момиче от поддръжката - Светлана, мисля че само жени трябва да работят на такива позиции. Беше много мила, знаеше какво говори и най-важното оправи ми проблема.




Posted in Етикети: , |

0 коментара: