Ούτε στον εχθρό μου (Дори и на врага ми)

Оύτε στον εχθρό μου Τάσσιος Γιάννης

Дори и на неприятеля ми

Дори и на неприятеля ми
да не се случи

Да изчезна и ти да ме търсиш
чак до Китай.

Болест си,
която сама минава
Удар си,
От тез дет не болят,
Страст си,
която лека-полека оставям,
Цигарата,
от която ми писна и изгасям

И дори на врага ми
да не се случи
да има такава съдба
и една лъжовна любов
като твоята
и друго да го сполети

Ще ми отнеме
от седмица до месец
да изчезна
и ти да ме търсиш
чак до Китай.

Най-хубавото
ти го оставих за накрая
да ти кажа
че един е бил Отело
Ти ме изнерви тотално
И сънищата ми погуби

(Казано е с един идиом включващ
в себе си контакти и пердета,
но няма да звучи добре и кратко)


Ούτε στον εχθρό μου

κι ούτε στον εχθρό μου
να μη τύχει...

να χαθώ κι εσύ να με γυρεύεις
μέχρι και στη Κίνα

Είσαι αρρώστια
από κείνες που περνάνε
είσαι χτύπημα
απ'αυτά που δε πονάνε
είσαι πάθος
που σιγά σιγά τ'αφήνω
το τσιγάρο
που βαρέθηκα και σβήνω

Κι ούτε στον εχρό μου
να μη τύχει
να χει τέτοια τύχη
και μι'αγάπη
σαν και τη δική σου
κι άλλο να πετύχει

θα μου πάρει
από μια βδομάδα μέχρι ένα μήνα
να χαθώ
κι εσύ να με γυρεύεις
μέχρι και στη Κίνα

Το καλύτερο
στο άφησα στο τέλος
να σου πώ
πως ένας ήταν ο Οθέλλος
εσύ μου βαλες
τα νεύρα μου στη πρίζα
και τα όνειρά μου
τα κανες κορνίζα

κι ούτε στον εχθρό μου
να μη τύχει
να χει τέτοια τύχη
και μι'αγάπη
σαν και τη δική σου
κι άλλο να πετύχει

είσαι αρρώστια
από κείνες που περνάνε
είσαι χτύπημα
απ'αυτά που δε πονάνε
είσαι πάθος
που σιγά σιγά τ'αφήνω
το τσιγάρο
που βαρέθηκα και σβήνω

Posted in Етикети: , , |

0 коментара: