Катаджии нащрек, пазят шефа си


Действието се развива днес в няма и 7 сутринта, мисля си в такъв час полицайте още си спят... да ама не!

Та карам си по Тодор Александров от Люлин към центъра и малко преди кръстовището с Константин Величков, където всички коли се запецват се изнасям в най-лява лента и застъпвам леко в насрещното, нa отсрещния сфетофар всети червено, срещу мен никой освен... лошата палка STOP!

И полицаят ми показва да отбия в уличката вляво, отбивам, спирам музики, вадя документи, той идва и казва:

"Айде момче, ела с мене в управлението да ти напишем един акт, че ще стане задръстване"

И аз:

Г-н Полицай, съжалявам за това, че се прередих неправилно на сфетофара, но нали знаете тук какво задръстване става и аз исках да се наредя по-компактно.

"Знам момче, ама вчера един тука ни отнесе шефа, е така като тебе и сме под тревога да пазим на кръстовището, да няма подобни инциденти!"

(За справка, трето районно е в 2 сгради, разделени от единн булевард и началникът на районното си пресичал вчера и някой го качил на капака явно и сега три секунди по-рано на сфетофара да минеш, ще има билетче за червено)

Но аз продължавам да се жалвам:

Е това е неприятно да, но нека уредим въпроса по друг начин, трябва ли да пишем актове тук на студа?

"Момче, не ми се обяснявай, айде от мен да мине ще ти напиша само, че си навлезнал в насрещното, а не че си преминал и непресечена линия, но акт трябва да ти съставя, да не мислиш, че ми е хубаво да мръзна тука от 6 сутринта!"

И като го гледам непреклонен такъв нямам много избор, съгласих, поведе ме към районното да пише акт на топло, израза "на топло" не ми хареса много, много, но влизам в кошера на осите, седна човека си човека на едно бюро, написа акта и ме прати по живо, по здраво и после пак се заклещи на същото място.

Та да предупредя хората пътуващи в тази посока, че тези дни може да забравят за малко навиците си на сфетофарите, особено на този, защото контрола е не само засилен, ами и неподкупен!

4 коментара:

  1. MARFI Says:

    Само да спомена, че и днес станах свидетел на това как едно ауди си го отнесе по същия начин. Аз обаче си останах в лентата, парен каша духа.

  2. Анонимен Says:

    Samo moga da ti kaja 4e mi e pisnalo ot takiva tarikati kato tebe - palen smotanqk si !!!

  3. MARFI Says:

    Анонимен, ще ти оставя коментара, въпреки, че е на кирилица и въпреки, че циничен, само ще те замоля занапред да оставяш някоя идентификация кой си, да знаят смотаняците като мен.

  4. Анонимен Says:

    Abe, gotin, komentara na anonimnia e na latinica :)
    btw, sorka, ama 4engeto e pravo , kakto kaza - paren kasha duha..