Google играе много нечестно

До скоро се чудех защо blogspot e толкова популярна услуга. След като си създадох блог (blog) на тази система, и поставих брояч за посетители, нещата започнаха да ми се проясняват.

Става дума за следната статия, която е привлекла страхотно много посетители по ключовата дума skype, вярно споменал съм на няколко пъти думата skype в кратката статия, но все пак не мога да си обясня как малкото ми блогче на едва 2 седмици, може да изпревари сайтове на компютърни фирми, сайтове който продават skype телефони и кредити! Google върна резултат от 230 000 000 страници за думата skype, почти всички с повече посетители от мен, с по-голям PageRank с повече връзки, НО повечето от тях извън сървърите на blogspot.

Друг пример е статията за радар-детекторите, от която също имам не малко посетители, предвид, че в интернет се предлагат радар-детектори в много онлайн магазини и има страшно много дискусии по темата в много посещаеми форуми и пак съм изпреварил всички тези сайтове само благодарение на рамото ми от Гоогле.

Малко преимущество, но доста важно.

Posted in Етикети: , , |

11 коментара:

  1. GaN Says:

    Можем само да се радваме, че използваме услуга на Гугъл! :) И аз съм забелязал това нещо с "бутането" на техните блогове :) Поне печелим от тая работа :)

  2. Анонимен Says:

    Нищо невероятно няма.
    Пробвай http://www.google.com/search?q=skype и виж каква е разликата.
    И нe обвинявайте google.
    И ако си на моя линк в първата страница, ще привлечеш не 1000 посетители, а малко повечко.

  3. Анонимен Says:

    Поправи ме ако греша, но имаш не повече от 6 посещения дневно от търсачки!
    Това според теб е благосклонно отношение ?

  4. MARFI Says:

    Резултата, който описвам действително идва от google.bg, но дори така да е, както казва и Ган, има си толериране.

  5. Анонимен Says:

    google.bg естествено за българия. Със сигурност си поставил в blogger сетингите си на BG и т.н. От край време се знае, че различните TLD на google листват различни резултати за съответната държава. Извода: нормално google.bg да те избута напрад своята услуга blogger със съответната ключова дума чрез блога си ;)

  6. Анонимен Says:

    Здрасти!

    И аз съм чувал за толериране на блоговете в блогспот, но според мен трябва да изчакаш още 2 седмици - ако и тогава си първи - значи толерирането е зверско.

    Все пак, Google имат навика да избутват напред новите материали по ключовите думи, по които се търси, след което следва траен спад, ако SEO-то не е на ниво.

    Така че, просто провери отново след няколко седмици, за да направиш проверка за всеки случай.

  7. Анонимен Says:

    Просто думата "skype" не е достатъчно конкуриран в българските резултатати на търсене.

  8. MARFI Says:

    Да ще си проверявам статистиките и думите, по които ме търсят то е ясно.

    А то това си е от две седмици.

  9. MARFI Says:

    Materer За момента имам малко посещения, поради факта, че имам малко теми и като цяло малко онлайн присъствие, но като цяло това, което не само аз забелязвам е толериране на blogpost пред блогове хоствани на други сървъри.

  10. Анонимен Says:

    Добре дошъл в света на Гугъл приятелю :)

  11. MARFI Says:

    Михаил и Матерер на този линк: http://extremetracking.com/open;ref2?login=martinrl може да видите че skype key word ми е генерирал 87 ποсещение, май се оказвам прав.