Svejo.net user bar

Преди, като бях много активен форумец, ми правеше впечатление, че масово хората си рекламираха сайтовете чрез едни малки правоъгълнитеча: user bars.

Та с мойте скромни възможности създадох долния user bar и приканвам всички който харесват svejo.net да си го сложат като подпис по форумите в който пишат редовно, или да измайсторят/намерят по-добър, чрез което да помогнем на любимата си мрежа.

Ако имате по-добри предложения за user bar на тази тематика, може да го оставите като коментар към тази публикация.



Код за форум тук

Posted in Етикети: , , , |

2 коментара:

  1. Анонимен Says:

    Не смятам да правя реклама на толкова пошъл комерсиален проект, че и на фен да се правя ;-)

  2. MARFI Says:

    На мен проекта ми харесва, но всеки има право на мнение, аз ще зачета твоето.