Код за бутон на ping.bg

Гледайки кода за добавяне на свежо бутон, успях да си спретна такъв и за Ping.bg с подравнение на дясно. Бутона ще даде възможност на вас и на потребителите Ви да добавят и гласуват автоматично за статиите Ви в ping.bg

Кода може да вземете от тук

Можете да избирате от различни скинове, но аз съм избрал компактният.

Скиновете може да разгледате оттук.

Като съответно трябва да ги заместите в този ред:

ping_skin = "button_compact";

Кода трябва да се добави след като отворите HTML редактора на темата си, има една отмекта: "Разгъване на шаблоните на притурки", цъкате я, копирате кода в notepad и търсите този код

И добавяте след него кода за ping.bg бутона.

Posted in Етикети: , , , |

2 коментара:

  1. Явор Иванов Says:

    Имаш проблем с дизайна! Дясното меню ти идва под статията. Запазва се дясно подравнено но слиза под статията. Предполагам имаш проблем с FLOAT. Firefox 2.x изпозлвам. Можеш да изтриеш този коментар защото е офтопик ;) надявам се да съм бил полезен

  2. MARFI Says:

    Полезен беше, накара ме да попроверя.

    Аз имам Файрфокс 2.0.0.3 и там се вижда нормално, пробвах и с Интернет 7.0.5730.11 и всичко се вижда нормално, можеш ли да ми направиш скрийншот да погледна проблема, щото при мене всичко се вичжда нормално.