Get Real, Get HP Compag nc4010

Това е най-малкият компютър в света - SEMC5701B, голям е точно колкото ябълка и вирее в Азия.

Снабден е с 300 Mhz процесор, 64 MB RAM и поддържа максимална резолюция от 1024 на 768 пиксела има и по 1 USB и сериен порт, Ethernet и изход за звук.

Аз лично отдавна преминах изцяло на лаптопи, така че тази малка машинка не ме блазни :)

Време е да се похваля с новата си придобивка - ултракомпактният лаптоп на HP - Compaq nc4010 (12.1"):
Няколко от предимствата му пред повечето бюджетни нетбуци и компактни лаптопи (освен цената - 350 лв. refurbished) е твърдият диск от 40 GB (up to 80GB) (наместо бавна и малка flash памет), bluetooth, infrared, SD card reader както и слота за втора батерия и индикатора за състоянието на първата на гърба й.

Предвид малките си размери и тегло няма оптично устройство, но благодарение на бързата скорост на трансфер към твърдия диск качването на операционна система през USB flash drive далеч не отнема цял ден.

Защо избрах точно този модел и защо refurbished (used-like-new)?

Любов от пръв поглед. Преди две години си купих друг бизнес модел на HP - лаптопът nc8000 (600 лв.) Служи ми вярно по гръцките плажове, в момента майка работи с него.
Най-ценното му качество е че работи с две батерии едновременно, което ми позволяваше да гледам филми през цялото пътуване от София до Солун (~ 6 часа).

HP Compaq nc4010 изглежда като малкия брат на големия ми лаптоп и не издържах на изкушението :) Събрах семейството :) Сега вече когато пътувам с колелото насам-натам ще ми е доста по-лек багажа :)

Разгледайте предложенията за нови и употребявани лаптопи от лидерите на пазара - Квант Сервиз, заслужават си!

Posted in Етикети: , |

2 коментара:

  1. Marto Says:

    Оптично у-во: No Optical Drive
    Wireless: No Wireless

    Куцо ми се струва без тези две "екстри".
    Хайде без оптично у-во как да е, но без wireless?

  2. MARFI Says:

    А wireless си има, допуснали са грешка при описанието (вижда се и на снимката) синята лампичка:

    Ето му и пълната спецификация: http://bit.ly/d6m3el както и на този от линка nc4000 http://bit.ly/90oOva

    Wireless си е посочен навсякъде и си работи на макс.