Работното място на един блогър

Изкушавах се да оставя поста само с тази снимка: Но някак не приличаше на работно място нали, така картината е по пълна:

Резервето ми е подарък то Боби и си го слагам в тоалетната да се знае, че ми предстой някаква дейност там.

Всъщност през по-голямата част от времето си пиша от бюрото, това зад лаптопа са два монитора, един 22 инчов и един 19, които са вързани към големия ми компютър.
А разпилените стотинки около лаптопа ми са приходите от Google Adsense, аз съм бета тестер на новата им програма Click, Cash and Carry, която е вдъхновенна от политиката на МЕТРО - Кеш енд Кери.

Сложиха ми един чип в компютъра и след всеки клик, с помоща на вентилатора, той изсича и и изплюва съответната монета, затова и стотинките са разпиляни около изходите за охлаждане :) Така не се налага да се разхождам до банката като дойде чека.
Това е в кръга на шегата разбира се, монетите са прихода ми от вендинг машините ми :)

Поздрави, снимайте и вашите бюра и happy bloggin'


Posted in Етикети: , , , |

6 коментара:

  1. Le_Grand_Elf Says:

    Забавно :P
    Това с монетките ми хареса, особено частта с изсичането :D

    За тоалетната няма да коментирам - Viva la Laptops :D

  2. Mike Ramm Says:

    За мен тоалетната е място за усамотение и творчески размисъл. Там се раждат големите ми... идеи. А работа върша в леглото :-)

  3. Анонимен Says:

    Много ми хареса! Живичка!

  4. Анонимен Says:

    Аз на тези снимки виждам, как ти си се "упгрйднал" Зад лаптопа има две стари ПС-та, та явно си се ъпгрйднал :) С;едвайки тази логика другата година вместо стотинки трябва да има пачки около лаптопа :)

  5. MARFI Says:

    Не са първа младост мониторите, факт, но пък не са и за изхвърляне :) А дано пачки да валят от Адсенса :)

  6. Анонимен Says:

    В двулитвората бутилка до клекалото - биричка ли е? :)