Sony Ericsson Xperia X10 Mini Pro

Миналата седмица получих любезна покана за представянето на новите продукти на Sony Ericsson, в бар VOG.

След работа със Светла тръгнахме към събитието, като по пътя обсъждахме кой какъв телефон би си взел. Аз споделих, че ми е страшно трудно да си избера, главно заради огромното разнообразие не само от модели - iPhone, HTC, Droid, Xperia... - но и от операционни системи - Symbian, Android, Windows Mobile... Задачата допълнително се усложнява от изискването телефонът да е максимално лек и компактен и да има GPS - смятам да го ползвам като навигатор и велокомпютър.

Пристигнахме, паркирах колелото в самия бар и след малко Део и Весела Вуткова (маркетингов мениджър на Sony Ericsson за България и Македония) ни представиха новите модели на Sony Ericsson - Vivaz и семейството на Xperia - Xperia X10 Mini & Xperia X10 Mini Pro - като и двата мини модела бяха още в дълбока "бета" и ще се появят в България чак в средата на лятото.

С един подобен телефон блогването се пренася в едно изцяло ново измерение. 8 мегапикселовите камери и възможността да се снима и качва видео за секунди в youtube превръщат джоба на всеки притежател на подобна машина в мобилна новинарска станция (стига да има wi-fi или читава 3G мрежа наблизо).

След официалната част чаровните представителки на Сони Ериксон ми показаха основни функции на телефоните, като главно акцентирахме върху камерите - все пак на сцената вече беше Маги Джанаварова заедно с три момичета от балет "Флашденс" и исках да пробвам дали ще може да кача снимки и видео от изпълненията им директно във facebook & twitter.
Успях, но в чужд профил - менажирането на акаунтите се оказа сравнително сложна задачка, но ако телефонът се ползва само от един човек, с по един профил в социалните мрежи няма да има никакви проблеми и дигиталният му свят ще е много добре организиран и винаги под ръка.

Както и да е, гледахме, снимахме, ядохме пихме и се веселихме, а аз все не откривах онзи телефон който ще ме грабне, докато в ръцете ми не попадна Xperia X10 Mini Pro - малък и компактен телефон с GPS и слайдер с QWERTY клавиатура (виж всички характеристики) - веднага си го представих закрепен за кормилото на колелото под парещото гръцко слънце, което няма да е лека задача, защото се продават стойки за автомобили например, но за мотори и колела няма - което автоматично ме тласка към продуктите на Garmin.

Остава да почакаме до лятото и да видим дали малката Xperia ще ми позволи да се ориентирам по-добре по българските и гръцки пътища и дали ще запиша по-добри класирания благодарение на навигационната и помощ, а дотогава...




Flattr this

Posted in Етикети: |

1 коментара:

  1. Игри Says:

    Телефона е страхотен, но аз лично предпочитам по - големия му брат, а за навигация за България IGo8 мисля, че за момента имат най - подробните карти