Усмихвайте се и не предобряйте

Ул. "Хан Аспарух" работник поставя плочки, други работници четат списания и си почиват активно:
Тази мила, родна, празниначка картинка изписа огромна усмивка на лицето ми.

След кратка раздумка трудещите се хора охотно се съгласиха да позират за една снимка за "блога" :)

Като гледам плочките са сложени, най-вероятно са си свършили работата, а и нека го приемем - никой не предобря по време на "празничните" работни дни.

Ако вчера не беше един слънчево-дъждовен ден, ако не бях пил скъпа, но за сметка на това малка "Загорка" в изключителна приятна компания, ако след това не бях гледал "Красотата спи" в Малък Градски Театър Зад Канала и не се бях насладил на турска кухня в ресторант Софра в също толкова добра компания най-вероятно щях да пусна тази снимка в КакНеСе с някакъв злобен коментар от сорта на: "Така не се работи..." < всъщност как се работи през, а и след толкова дълга почивка?

НО съм в твърде усмихнато настроение, за да го направя, а и момчетата бяха много приятни, не искам да ги злепоставям... Усмихвайте се по-често, много е гот ! :)

Posted in Етикети: , , , |

1 коментара:

  1. Polly Says:

    Еее Марто, излагация! Няма лошо усмихването и почивката от време на време, ама бива ли? После ще се оплакваме как еди-какво-си не е поправено и т.н. Защото тия "работяги" са си чели списания цял следобяд.