Улица Мърфи

Wattie ме зарадва днес, като ми предаде едно извънредно решение на СОС (Столичен Общински Съвет) със заповед номер 24 от 30 май 2009 улица в София вече носи прякора ми:

Документът е подпечатан лично от любимеца на всички българки и българи - Бат ви Бойко Борисов и е резултат на опита на СО "Столична Община" да потули проблемите, които възникнаха покрай наименуването на улица на името на Богдан Филов.

За жалост малко след като публикували и това си решение в пресата, в столична община получили гневна нота от някакъв си комитет, който твърдял че използвали името на известен законодател без да се допитали до притежалите на авторските права над бранда "Мърфи", казусът бил разписан в книга с претенциозното заглавие "Законите на Мърфи"...

Улицата все пак ще носи прякора ми до второ решение :)


Posted in Етикети: |

14 коментара:

  1. blacksnoopy Says:

    А пък аз си мислех досега, че прякорът ти е Марфи, а не Мърфи, хах :)

  2. MARFI Says:

    Марфи си е, ама за да не е много явно, че ми правят реверанс го замаскирали по тоя начин на улицата :)

  3. VladoMS Says:

    Хах... Марфи се опитва да се самопочеше ;) На бас, че въобще не са се сетили за теб ;) На теб са ти оставифли цял квартал някой ден - Марфиланд :)

  4. MARFI Says:

    Цял квартал еха :)
    Харем ми стига :)

  5. Анонимен Says:

    В английския език няма знак за буквата Ъ :-)
    Не/знаех, че си от моя квартал...спомням си едно време колко намазани филии ядях и колко падаха :-), но не съм отчила факта - на коя страна падат :-)

  6. MARFI Says:

    Люлинец съм, просто улицата са ми я метнали в центъра за повече престиж :)

  7. Lupe dy Cazaril Says:

    :?

    Брат, тази улица си я има от както съм дошъл в София (2004) и все така се казва. Там не беше ли Великата Сръбска Скара? : ))))

  8. LaSombra Says:

    Кога да идваме за банкета? Да знаеш, че аз пия скъпо уиски, но за сметка но това в голямо количество :)

  9. MARFI Says:

    Трябва да се провери какви заведения има по улицата и дали както казва Крис има скара и ще се банкетира, то се знай :)

  10. Damian Says:

    Улицата се казва Мърфи от много отдавна, още около 2000-та година работех наблизо и тогава все още се казваше така... А Мърфи на английски се пише така - Murphy - следователно ти си си Марфи :)

  11. MARFI Says:

    Дамяне :) Са не ми разваляй комфорта и 15-те минути слава :)

  12. Lupe dy Cazaril Says:

    ; )))

    * Master Area Reference File
    * Mesothelioma Applied Research Foundation
    * Medical Acupuncture Research Foundation is a research arm of the American Academy of Medical Acupuncture
    * Middle Age Rock Festival
    * Mobile Audio Recording Format
    * Modifications and Additions to a Reactor Facility, where the S7G reactor was tested
    * Modular Audio Recognition Framework
    * Multiple Arbitrary Function Generator in Buchla

    ... Каквото си харесаш ; ))

  13. LaSombra Says:

    Марфи, там е прословутият сръбски скараджия майстор Миро :) На номер 2.

  14. MARFI Says:

    Ето значи къде ще се събира тълпата!