БМВ-то, филма, актьорите...

Днешното видео има изключителна сантиментална стойност:

То показва колата, която винаги съм искал да имам - BMW e12 528j от 1979. 528 означава че е с... 2,8 литров мотор! Резачка!

Надявам се направило Ви е впечатление, колко е излъскана и поддържана тази кола, въпреки че филмът е сниман 30 години след като е произведена и колко добро е стабилна на пътя.

Впечатлен съм от уникалната й стойка - това е кола, която не може да остане незабелязана на пътя, а обиколката около колоната в началото най-добре описва настроението, което обхваща човек щом седне зад волана й!

Фаровете... тези жълти фарове... единствено BMW-тата продавани във Франция са били снабдени с тях, а колко красива правят колата.

В крайна сметка бях притежател на много части от въпросната кола вкарани в следващия модел от който имах два екземпляра.

Най-очевидните еднакви части бяха джантите, същите като тези от филма бяха монтирани на първото ми BMW e28 518 с m10b18 мотор, което баща ми вкара от Германия:
В последствие се сдобих с по-лъскав екземпляр, от същото семейство - e28 518:
Сега карам само мотопед :)

Надявам се разпознаването на дегизираните актьори и филма да Ви затрудни максимално, след предната елементарна загадка


Posted in Етикети: , , , , |

0 коментара: