Траур наместо оставки
Posted On петък, май 29, 2009 at в 9:30Вчера управляващите решиха наместо да поискат оставките на министрите, кметовете и началниците на комисиите които допускат:
- 30 годишни изгнили автобуси да превозват хора
- Да липсва контрол при извършването и валидността на техническите прегледи
- Път с остри завои да бъде оставен без мантинели
- Търговци да стесняват пътното платно със сергиите си
Разбира се траурът си е траур, обаче трамваят си върви, днес ще се раздадат ключови постове в комисията за СРС (Специални разузнавателни средства), защото мандатът на управляващите изтича и трябва да се подсигурят.
Вчера кметът на Ямбол каза в ефирa на РЕТВ:
"Вижте, община Ямбол само подкрепя финансово събора, той се провежда от община Тунджа, винаги се е провеждал по този начин, и досега никога не е имало инциденти"
Това, че досега винаги сме били късметлии и барутния погреб над които сме седяли не е гърмял не е успокоение, не може да бъде и официална държавна политика, за жалост е.
Трябваше автобус с български деца да падне в река Лин, за да се забрани деца да се превозват нощно време.
Трябваше автобус да убие 16 човека, за да осъзнаем, че техническите ни прегледи са формални.
Въпрос:
Колко пункта за прегледи видяхте да изникват като гъби след като тази дейност излезна от юрисдикцията на КАТ?
Колко пункта с валяци за големи камиони и рейсове видяхте?
Политиката в държавата ни явно е:
"Абе калпава е работата, опасно е, ама нали никой не се е оплакал и нищо страшно не е станало - продължаваме си както си знаем!"
Другарят Сергей, относно Азер Меликов - човекът зад БойКостов.орг, негов съветник и в същото време шеф на фирмата брояща изброите - "Информационно Обслужване":
"Вижте, "Информационно Обслужване" брой изборите от 2002 насам и досега не е имало проблеми или оплаквания. Дори когато друга партия спечели на местните избори преди време".
И аз ще ползвам този стил - Вижте - Кметът на на Ямбол прехвърля топката на кмета на Тунджа, той на друг и така, Серго казва, че щом не сме хванали "Информационно Обслужване" в измама, значи няма измама, няма и да има и точка!
Прогледнете!
Няма нужда президент и министър председател да щъкат из мястото на трагедията, тяхната работа е чрез подопечените си да я предотвратят - един от подопечените и отговорен за пътната инфраструктура - Асен Гагаузов - не само не е наказан за загубените европейски средства, дупките по пътищата и лошата маркировка, които ежедневно отнемат живота на десетки хора, ами като награда за добре свършената си работа оглавява листата на БСП в Сливен - за да може отново да влезне в парламента, отново да загубва европейски фондове и отново да умират хора по пътищата.
Гледайте да не забравите да гласувате за БСП!
Евала Марфи за коментара.. аз не успях нищо да напиша, малко ми приличаше на предизборен PR...
Напомням, че съм от Ямбол, тея завои наистина са много стръмни ( преди съм ходил там ), а автобуса явно е бил някакъв мега дърт
Трагедията от онзи ден със злополучния автобус, който размаза 16 човека и рани още 15 ме хвърли в смут. Не заради друго, а защото това което видях от репортажите въобще не ми се връзва с логиката, освен ако не е плод на болното ми въображение. Повдигнато е обвинение на началника – това е разбираемо! Разкостват автобуса и установяват че бил с чаркове на Опел, Пежо или незнам какво си. Ако беше с чаркове на Порше, каква щеше да е разликата? Както и да е, продължавам да разглеждам снимките и да си мисля: Вероятно, са отказали спирачките, а пътят е тесен и с гора от двете страни. Всеки нормален шофьор, в такъв момент би завил рязко в ляво или дясно, би треснал автобуса в първото дърво и би спрял. Ако е блокирала и кормилната система, би трябвало да задейства поне ръчната спирачка. Щетите щяха да са минимални, а жертвите изключени. Той обаче, се е спуснал по пътя и е започнал да мачка наред! Констатацията на експертите е, повреда в спирачките, но не и в кормилната система. Тогава? Вероятностите са три: Решил е да спаси безценния 30 годишен таралясник, като е мислел да го спре някъде по инерция на стръмен участък, което си е една малоумна идея за тежък и пълен с хора рейс. Втория вариант, е да е изперкал централно и да е решил да си устрои един истински Counter Strike. Загиналите са не един, не двама, не пет – а шеснайсет човека плюс още 15 ранени! Без никакъв опит през целия този изминат път, за отбиване в гората която е на три метра?! Тоя ги е мачкал наред, а накрая се е спрял в едно дърво! Защо накрая? Защото са се пръснали хората и вече не е имало никой на пътя и е изгубил интерес, или е подгонил някой да го довършва, който е тръгнал да се качва по дървото? При удара, е пострадал и шофьора но това не променя усещането за “камикадзе – ефект” или онези, които се опасват с тротил, мятат се в най-гъстата тълпа и след боен вик – дръпват шнура, превръщайки себе си в една голяма лайняна бомба. Това е някакъв абсурден сценарий, но какъвто и да е верният отговор, равносметката е печална. Добрият шофьор може да направи чудеса и с нисък клас старо желязо, слабият шофьор се размазва и с Ес класа, защото нито една машина не се движи от лъскавата си емблема, а от ръцете, опита и рефлексите на водача.