Траур наместо оставки

Вчера управляващите решиха наместо да поискат оставките на министрите, кметовете и началниците на комисиите които допускат:

  • 30 годишни изгнили автобуси да превозват хора
  • Да липсва контрол при извършването и валидността на техническите прегледи
  • Път с остри завои да бъде оставен без мантинели
  • Търговци да стесняват пътното платно със сергиите си
обявиха днешния ден за ден на национален траур, наместо ден за национална равносметка.

Разбира се траурът си е траур, обаче трамваят си върви, днес ще се раздадат ключови постове в комисията за СРС (Специални разузнавателни средства), защото мандатът на управляващите изтича и трябва да се подсигурят.

Вчера кметът на Ямбол каза в ефирa на РЕТВ:

"Вижте, община Ямбол само подкрепя финансово събора, той се провежда от община Тунджа, винаги се е провеждал по този начин, и досега никога не е имало инциденти"

Това, че досега винаги сме били късметлии и барутния погреб над които сме седяли не е гърмял не е успокоение, не може да бъде и официална държавна политика, за жалост е.

Трябваше автобус с български деца да падне в река Лин, за да се забрани деца да се превозват нощно време.

Трябваше автобус да убие 16 човека, за да осъзнаем, че техническите ни прегледи са формални.

Въпрос:

Колко пункта за прегледи видяхте да изникват като гъби след като тази дейност излезна от юрисдикцията на КАТ?

Колко пункта с валяци за големи камиони и рейсове видяхте?

Политиката в държавата ни явно е:

"Абе калпава е работата, опасно е, ама нали никой не се е оплакал и нищо страшно не е станало - продължаваме си както си знаем!"

Другарят Сергей, относно Азер Меликов - човекът зад БойКостов.орг, негов съветник и в същото време шеф на фирмата брояща изброите - "Информационно Обслужване":

"Вижте, "Информационно Обслужване" брой изборите от 2002 насам и досега не е имало проблеми или оплаквания. Дори когато друга партия спечели на местните избори преди време".

И аз ще ползвам този стил - Вижте - Кметът на на Ямбол прехвърля топката на кмета на Тунджа, той на друг и така, Серго казва, че щом не сме хванали "Информационно Обслужване" в измама, значи няма измама, няма и да има и точка!

Прогледнете!

Няма нужда президент и министър председател да щъкат из мястото на трагедията, тяхната работа е чрез подопечените си да я предотвратят - един от подопечените и отговорен за пътната инфраструктура - Асен Гагаузов - не само не е наказан за загубените европейски средства, дупките по пътищата и лошата маркировка, които ежедневно отнемат живота на десетки хора, ами като награда за добре свършената си работа оглавява листата на БСП в Сливен - за да може отново да влезне в парламента, отново да загубва европейски фондове и отново да умират хора по пътищата.

Гледайте да не забравите да гласувате за БСП!


2 коментара:

  1. man0l Says:

    Евала Марфи за коментара.. аз не успях нищо да напиша, малко ми приличаше на предизборен PR...
    Напомням, че съм от Ямбол, тея завои наистина са много стръмни ( преди съм ходил там ), а автобуса явно е бил някакъв мега дърт

  2. Joro Pentagram Says:

    Трагедията от онзи ден със злополучния автобус, който размаза 16 човека и рани още 15 ме хвърли в смут. Не заради друго, а защото това което видях от репортажите въобще не ми се връзва с логиката, освен ако не е плод на болното ми въображение. Повдигнато е обвинение на началника – това е разбираемо! Разкостват автобуса и установяват че бил с чаркове на Опел, Пежо или незнам какво си. Ако беше с чаркове на Порше, каква щеше да е разликата? Както и да е, продължавам да разглеждам снимките и да си мисля: Вероятно, са отказали спирачките, а пътят е тесен и с гора от двете страни. Всеки нормален шофьор, в такъв момент би завил рязко в ляво или дясно, би треснал автобуса в първото дърво и би спрял. Ако е блокирала и кормилната система, би трябвало да задейства поне ръчната спирачка. Щетите щяха да са минимални, а жертвите изключени. Той обаче, се е спуснал по пътя и е започнал да мачка наред! Констатацията на експертите е, повреда в спирачките, но не и в кормилната система. Тогава? Вероятностите са три: Решил е да спаси безценния 30 годишен таралясник, като е мислел да го спре някъде по инерция на стръмен участък, което си е една малоумна идея за тежък и пълен с хора рейс. Втория вариант, е да е изперкал централно и да е решил да си устрои един истински Counter Strike. Загиналите са не един, не двама, не пет – а шеснайсет човека плюс още 15 ранени! Без никакъв опит през целия този изминат път, за отбиване в гората която е на три метра?! Тоя ги е мачкал наред, а накрая се е спрял в едно дърво! Защо накрая? Защото са се пръснали хората и вече не е имало никой на пътя и е изгубил интерес, или е подгонил някой да го довършва, който е тръгнал да се качва по дървото? При удара, е пострадал и шофьора но това не променя усещането за “камикадзе – ефект” или онези, които се опасват с тротил, мятат се в най-гъстата тълпа и след боен вик – дръпват шнура, превръщайки себе си в една голяма лайняна бомба. Това е някакъв абсурден сценарий, но какъвто и да е верният отговор, равносметката е печална. Добрият шофьор може да направи чудеса и с нисък клас старо желязо, слабият шофьор се размазва и с Ес класа, защото нито една машина не се движи от лъскавата си емблема, а от ръцете, опита и рефлексите на водача.