Спазено обещание

Малко преди нова година за пореден път констатирах, че стоя твърде много пред компютъра и спортувам твърде малко...

Работя близо до басейна на "Баня Мадара" и реших след работа да ходя да плувам там.

9 лева билет за един час плуване
11 лева плувна шапка
25 евро бански

1 час тонизиращо плуване в чиста вода - Безценно!

За всичко друго има разни банковеи карти :)

За жалост часовете за свободно плуване са чак от 20:45, затова след работа вечерях леко и с полупълен стомах, което беше грешка разбира се, поплувах около 40 минути (докато незащитените ми очи не кървасяха от хлора).

Излезнах по-рано от водата, защото без очила си е гадно.

Въпреки че още ме болят очите и леко ръцете се чувствам преизпълнен с енергия и щастлив, че успях да спазя едно мое обещание и да положа началото на един по-здравословен начин на живот :)

Опитайте и Вие, сега ме чака разходка до метрото и здрав сън, а утре happy bloggin'


Posted in Етикети: , |

7 коментара:

  1. Анонимен Says:

    Само 40 минути? А сауна? Между другото доста са скочили цените - за последно бяха 6 лева - плуването. И това преди...7-8 месеца, докато живях още в София. Ако съчетаеш плуване и сауна ( която там е адски хубава ) според мен ще се "родиш" още повече :)
    А спортът си е ... аз днеска дадох 40 за спортно долнище за фитнес, и ще се опитвам да се докажа за някой от нашите футболни отбори ( за съжаление не можахме да направимер блог-мач в София....) - тоест поправих тримесечната грешка да пропуша :)
    Хепи блогинг :)

  2. Анонимен Says:

    Браво! Следващия път като бъдеш с очила, ще се чувстваш още по-добре! И продължавай! Нали? :)))

  3. MARFI Says:

    Пиеро, следващият път ще пробвам сауната.

    @Кенкал, продължавам, днес си зимам очила :)

  4. Анонимен Says:

    има нещо вярно, и аз съм така. от понеделник до събота пред монитора, и все се каня да спра. от няколко месеца време си оставам само с каненето обаче. браво!

  5. Анонимен Says:

    марфи това ти е най-добрата статия евър

  6. MARFI Says:

    Благодаря Рокси :)

  7. Bla Says:

    Палци горе за спортния ентусиазъм. От години се каня да направя същото... и все с канене си оставам.