Блогът ми през 2009

С настъпването на новата година прочетох из блгогосферата разни писания на други блогъри, колко искали да си увеличат посетителите, RSS абонатите, импресиите, приходите от блоговете...

Чудесно! Желая им успех!

През 2009 година за мен, моя блог и посетителите му си пожелавам:

  • Повече свободно време и вдъхновение, за да мога да поддържам блога си.
  • Повече и по-интересни дискусии под темите за които пиша.
  • Много пътувания и много завръщания в Итака, защото не малка част от блога ми е посветен на разкази за пътуванията ми из Гърция, България и Румъния.
  • Повече обективност и търпение.
  • Повече лични срещи с други блогъри и по-често да спортуваме, пътуваме и да се забавляваме заедно.
Ако дори само едно от горните неща се изпълни, то аз ще бъда доволен от развитието на блога си, а останалите неща като милиарди импресии и стотици хиляди посещения в секунда ще дойдат като резултат, а не като цел, тогава предвиждам такъв блог, че само си викам Дано :)

Posted in Етикети: , |

4 коментара:

  1. Анонимен Says:

    дано дано, че тоя интернет е като пиявица ей

  2. Анонимен Says:

    Аз си поставих за цел да постигна PR 5. Не за нещо друго, а просто защото искам да видя дали ще успея. ;)

    Поздрави!

  3. Mike Ramm Says:

    Напълно си прав и ти пожелавам всичко това да ти се сбъдне. За съжаление, у нас много хора бъркат целта със средствата за нейното постигане.

    Пожелавам ти успех!

  4. Анонимен Says:

    "неща като милиарди импресии и стотици хиляди посещения в секунда ще дойдат като резултат"
    Пожелавам ти го искрено! Обаче не мога да се съглася, че нещата идват като резултат(колкото и на мен да ми се иска) Но не е място да философстваме.... :). Аз какво си пожелавам... Да имам същия хъс и да не го губя. А на читателите ми какво пожелава... може би много щастливи моменти.