На протест с лична карта - не е мит!

Бого беше споменал, че на протестите щели да искат лична карта, не го вярвах, докато не ми се случи.

Спира ме полицаят в градинката м/у СУ и парламента на нещо като импровизирано КПП и ми иска личната карта.

Пребърка ми и 16-те джоба на скиорското яке, празната чанта и попита:

На протест ли ?

Аз - Не! В радисън, имам среща.

А-а-а, а това какво е? - Извади един бял плик с парите от заплатата от един от джобовете ми.

Пари за Радисън... как какво? - отговорих аз.

В крайна сметка ме пусна, но просто побеснях, действително не вярвах ще се случи...


Posted in Етикети: , , |

7 коментара:

  1. Stan Says:

    Наистина много неприятно :( . След това трябвало да имаме уважение към институцията "полиция". Може да са виновни от по-високо ниво, но ние трупаме омраза към изпълнителните "чичковци".

  2. Анонимен Says:

    Неприятно е най-меко казано. Не съм сигурен дали не е и незаконно. Гарантирано е абсурдно. Но докато тези "чичковци" не почнат да мислят със собствените си глави.... много цигари има да пушат и вода да пият.

  3. Анонимен Says:

    Недей с лоши чувства бе! Полицията си върши работата. Разпоредбите са:
    1.Когато ОРГАН на реда види стедент му иска лична карта и прави всичко възможно да не участва в протеста.
    2.Когато ОРГАН на реда види три-четири черни джипа с еднакви номера кръстосва краката като жрица на любовта и ако му отвеят фуражката се навежда да я вземе и единадесет минути седи в тази поза.
    Какво искаш от ОРГАНИТЕ?

  4. Анонимен Says:

    има доста добри наръчници из сайтовете за антиглобалистки дшмонстрации
    та добри наръчници как е добре д а се държите и какво да носите или не носите на протест,че да не си навлечет неприятности......

  5. MARFI Says:

    Ми дай линк...

  6. Анонимен Says:

    тия наръчници работят само в нормалните държави. тук си подозретелен, защото си с шапка. веднъж джобеха и искаха карти на всички с качулки, в една мъгла и студ есента.

  7. Анонимен Says:

    Всеки униформен има право да ти поиска лична карта, но не и да ти запише данните, ако нямаш противообществена проява. Ако се съмняваш, че е истински можеш да му поискаш служебната карта. Няма да имаш проблеми, ако си носиш торбичка с дневните отпадъци от масата и ги оставиш пред парламента, защото там обикновенно се събират боклуците!1000 души - 1000 торбички!