С деца на море...

С деца на Море... или по-скоро с деца и хулигани на протест... Докъде се стига.. до никъде!

Отивам пред парламента и що да видя:

Полицаи, pолицаи, огради, полицаи, сняг, сняг лети по полицаи...

Малко преди площада се срещнах с Иван Сотиров от СДС, който ми каза че нещата се провалили поради провокация от футболни фенове и в момента не бих могъл да се видя с Мартин, тъй като е зад втория кръг от полицаи, които разпръснали протестиращите от площада.
Видях се и с Филип и Дзола, като и те определиха ситуацията като пълен ташак.

От Мария и Аврамов ме деляха стотици полицаи, някой приличаха на Хер Флик (не искам да ги обиждам ама тоя шлифер си е creepy):
Видях се със страшно много познати Стан, Ганчо, хора от старата работа, от гимназията дори. Имах чувството че всичките ми познати бяха на площада - адаша дори, само че бяха дошли ...

НАПРАЗНО!

Напразно, защото група лумпени:
Бяха дошли не да протестират, както и същите не ходят на мач, заради мача ами заради боя и трошенето, решиха да се правят на велики срещу добре организирани и екипирани полицаи:

За първи път виждам толкова добре екипирани полицаи, както и такива от специалната "македонска фаланга" - (така де с тия звездички по каските, на македоснки воини ми мязаха)
И да им хвърлят огради:
След като полицаите изтласкаха протестиращите първо до входа на хотела, после до входа на банката стана ясно че ще ги избутат и до булеварда, направиха го, хората свиха байрака и си отидоха:
И полицаите се оттеглиха:
Изморени:
И аз съм изморен, уморен съм шайка лумпени да развалят всичко с агресията си, затова на протест втори път с деца и лумпени - НЕ!

Това не Ви е Гърция, няма смисъл от nасилие!

Освен това управляващите помнят 1997 и няма да допуснат лесно да се случи пак подобно нещо, най-вероятно бяха офейкали от парламента или изобщо не се бяха появявали днес там, пък и имаха цял месец да се подготвят, да мобилизират достатъчно хора и да се спасят от "любовта" на народа.

Замени Гърция с България и чуй:

Футболни хулигани откраднаха протеста днес


2 коментара:

  1. Анонимен Says:

    Кофти работа - гледах по телевизията! Яд ме е, че нещата така се изкривяват!

  2. Polly Says:

    Абе това са си българите или не им дреме или като опре ножа до кокала си мислят, че само с бой се оправят нещатата. И си избираме само кретени да ни управляват държавата... в края на краищата България са българите... лидерите трябва да слушат народа, а не да дават правни обещания и да взимат подкупи... аман!