Happy Hour в метрото

Много хора псуват и се ядосват на градския транспорт. Мен си ме кефи.

Кефи ме защото:

а) имам безжичен интернет в метростанцията и ако изпусна метрото си проверявам пощата
б) кефи ме защото пътувам само в Happy Hour

Сега да обясня какво е Happy Hour в метрото.

Преди време ставах много рано (сега просто спя до по-късно, тъй като съм по-уморен) и около 7:45 - 8:00 бях в метрото. Нямаше къде да влезна камо ли да седна, определено това е Unhappy Hour, защото всеки по някаква непонятна за мен причина иска да се докопа с цената на всичко до определено място преди 8:30.

Сега като ставам в 8:30 и отивам в метрото около 8:45 - 8:50 не само, че вагончетата са полупразни, но даже и много често си сядам - Happy Hour.

Вечер, също не се прибирам в 17 или 18, ами чак към 20, 21, 22, понякога и по-късно и разбира се, пак има Happy Hour.

Приятното пътуване с градския транспорт е въпрос на добре изчислен маршрут и времеви пояс.

Happy Bloggin'

Posted in Етикети: , |

6 коментара:

  1. Besimi Says:

    абе инфофриийка си е infofreak :)

  2. Ruslan Trad Says:

    Аз пък не знаех, че има нет в метрото :)

  3. MARFI Says:

    Има, има много читав даже.

  4. Анонимен Says:

    Да, ама метрото не е градския транспорт.Щеше да е добре, ако навсякъде ни огряваше:)Нали се сещаш какъв Happy Hour е по същото време в трамваите, тролеите и автобусите:)
    Иначе си прав и даже леко ти завиждам:)

  5. vassilev12 Says:

    Happy hour е и когато се возиш да намериш време за себе си. Да се огледаш вътрешно и да откриеш нещо ново в себе си. А free WiFi е да можеш ако измислиш нещо много хубаво да си го блогнеш на момента.....
    Добре че има WiFi телефони та да можеш да се откъснеш от лудницата в UnHappy Hour.

  6. MARFI Says:

    Fen, аз си мисля че и в другите превозни средства след определен период трафика и пътниците намаляват.

    Просто трябва да се уцели, там пък ако седиш твърде дълго в задръстване, може да взимаш Wi-Fi, от близките сгради :)