Сигнал - Сбогом!

Още ми държи влага от концерта на "Сигнал", пък и напоследък с оглед на взаимоотношенията с другия пол песента е много тематична, поздрав:

Сигнал - Сбогом:

Сбогом, дано си щастлива
утре далече от мен.



Късно е, няма обратен път назад.
Късно е, всеки живее в собствен свят .
Късно е, наша несбъдната мечта,
невъзможен порив се оказа любовта.

Късно е, думите щом сега горчат.
Късно е, щом и сърцата ни мълчат.
Късно е, сякаш изправени на съд,
без вина виновни сме със теб за първи път.

Сбогом, дано си щастлива
утре далече от мен.
Друга любов по-красива,
знам ще те спре някой ден.

Късно е, спомена само в този час
може би мост е нетраен между нас.
Късно е, наша несбъдната мечта,
невъзможен порив се оказа любовта.

Сбогом, дано си щастлива
утре далече от мен.
Друга любов по-красива,
знам ще те спре някой ден.


Posted in Етикети: , , |

2 коментара:

  1. man0l Says:

    Голям фен съм на "Сбогом", "Може би" и "Да те жадувам" ;)

  2. MARFI Says:

    Много са силни Сигнал - факт!